Favoriter!

Gjorde en vända i Facebook där jag sällan är nu för tiden och kollade vad för foton jag egentligen har upplagda och blev lite till mig för flera av bilderna hade jag glömt bort. Inser att dessa bilder har varit och fortfarande är mina favoriter o nu tänker jag bjucka på dom!

Självklart har man miljarders med favoritfoton och tyvärr är de flesta inte digitala :-( Alla sköna reseminnen t ex har man ju inklistrade i fotoalbum. Gräns på det. Tänk va bökigt det var!!

Har fortfarande RÅÅNGEST för att jag inte är klar med Fröken Mittens album. Har inte ens påbörjat Lilla Hons. Är jag en dålig mamma?? Näääääär ska jag få tid till att göra detta??? Och framkalla kort? Åhhhh.

Nåväl. Här följer mina foton!


Min bebis Lilla Hon. Iiiiiiii!!!!


Pappa o jag. Älskar det här fotot!!!


Pappa o jag igen.


Värsta vykortet! Med Äldsta på Kefalonia... förövrigt den BÄSTA semestern jag haft.


Den här bilden asså... Fröken Mitten i sitt esse.


Min bebis igen.


Äldsta o jag i en grekisk hotellsäng! Här kissade jag nästan på mig, så roligt hade vi!


Kan inte sluta titta på den här bilden. Tänk att jag fick så vackra barn!!!


Min mellersta.


Lilla Hon.


Jag o syrran i Trysil. Så jävla underbart.


Underbart. Min Äldsta o min Vedder.


Jag o Frk Mitten på Grönan. En helt fantastisk dag.


Jag o Nellan på världens ballaste fest. Detta foto I like.


Äldsta letar snäckor.


Äldsta o Frk Mitten i Egypten.



Ankan, Lillon o jag. Stekheta. 1991.


Tolstoy o jag. Bladiga på rosé.


Jag o Nellan igen. Den här bilden har jag utskriven o uppsatt på min vägg på jobbet!!!! Gillar den som fan.



Jaha o vad ville jag med det här egentligen? Vette fan. Trött som fan. Har precis druckit upp en Grolsch och det är ca halvtimmen kvar på matchen. Pallar inte längre. Skall nog fan gå o knoppa.

Hej.







Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha bilden från 1991 är sjukt festlig :)



Kavajbilden kommer imorgon.



Puss

2009-05-27 @ 22:49:43
URL: http://blogg.passagen.se/riexkandis
Postat av: mallis in real life

Me like!!!



Kram på dig

2009-05-28 @ 08:52:41
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Nina

UNDERBARA BILDER!!!

2009-05-28 @ 09:51:45
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Malin

Hääärligt!



Med ett par extra klick så har du dessa bilder (o måååånga fler) på papperskopior nästan gratis. 100 bilder o man betalar bara porto på 29:- gäller tills den 1/6.

http://www.fujidirekt.se/svepet

2009-05-28 @ 11:57:42
Postat av: Garbo

Ha inte dåligt samvete för fotalbumen.

1:a ungen man klipper o klistrar tamesjutton precis allt!

På vägen inser man hur sjukt tidskrävande det är och att optimisten i en har gett upp för längesen!

kan lätt förstå att barn 2 och framförallt 3 inte får sina klara...man tänker sen!

men sen infinner sig aldrig och fotohögen liknar mount everest och när ska man orka bestiga det berget???

Har en heeeel flyttkartong med bilder som aldrig kommer komma i något album what so ever om jag inte blir en pigg pensionär som vill klippa o klistra :)

Och jag har bara en unge!



/Kram

2009-05-28 @ 13:09:58
Postat av: jama

Åh va härliga bilder det här är. Har sett dem förr som sagt, men det gör ju inget. Man har verkligen sina favoritbilder! De kan man ta fram om o om igen.



Jag har inte gjort nåt album till nåt av mina barn. Fy fy.



DAtorn kraschade dessutom i förra veckan, som tur var lyckades hårddisken räddas. Det mesta hade vi backup på men det var lite filmer på barnen från M´s mobil som han hade lagt på datorn.



Vad lika din äldsta är dig som liten, herreguuuud!



Kram

2009-05-28 @ 13:32:23
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Sjuvagnsmamman

Ok. Gör det lätt för dig och framkalla en fotobok. Jag skulle aldrig ha ork att först framkalla bilder sen sitta med nåt klister för att sedan skriva kommentarer. Det enda du behöver göra är att välja ut bilder du vill ha i din bok och sen får du det hemskickat. Snyggt och enkelt. Vi har gjort flera stycken och jag älskar att titta i dem!

2009-05-28 @ 14:31:03
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Anders Ingvar

Ljuvliga bilder! foton is the shit asså!!

2009-05-28 @ 14:59:09
Postat av: pangis

Underbara bilder på underbara tjejer! Trevlig helg..

2009-05-29 @ 14:43:42
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0