Fredag.


Bästa dagen på hela veckan? Ja för de allra flesta tror jag... så även för mig. Det är något visst med fredagar. Man vaknar upp o är på gott humör direkt! Särskilt en fredag som denna. Sol o sommarvärme ute redan fast klockan bara är sju!

Barnen är insmorda och påklädda. Redo att springa upp till dagis o skola. Jag är redo för en arbetsdag!

Idag lämnar jag bort barnen till min kusse som skall vara barnis till imorgon. Jag skall nämligen på FEKA (feka=fest på förortsspråk)! "Linn" på jobbet ska ha 30-års kalas och vi är ett gäng brudar som skall dit. Det är 25 pers som tackat ja och festen är på Hornsgatan i stan.

Sen bär det iväg till GULDRUMMET på Sturecompagniet. Det är visst ett sorts gay-hak. Skall bli GRYMT kul. Jag är laddad till tänderna. Nästan lite övertänd. Jag o min kära Nellan peppar varandra då o då så snart spricker vi väl :-)

1) Det skall bli så himla kul att få hänga med Nellan en helkväll igen.
2) Det skall bli så grymt kul att få gå på feka (det haglar inte tätt nu för tiden direkt).
3) Det skall bli så roligt att få fira "Linn" som jag gillar så mycket.
4) Det skall bli så sjukt gott med öl, vin o stänkare!!!


Önskar er en trevlig fredag!!!

Kommentarer
Postat av: Nellan

:)



Själv sitter jag här hemma och färgar håret, halv åtta på morgonen! Gräns på det?!



Ses ikväll! Puss o kram

2009-05-29 @ 07:41:23
Postat av: Garbo

Då får du ha en guldkväll då :)

/Kram

2009-05-29 @ 09:04:54
Postat av: Anders Ingvar

Låter ju helt underbart! Hoppas du får en ljuvlig kväll Fru P!

2009-05-29 @ 09:18:52
Postat av: En av omnämnda brudar

Förortstrasch!

2009-05-29 @ 10:07:33
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Anonym

trash menar jag förståss!

2009-05-29 @ 10:08:20
Postat av: Fru P

En av brudarna, är det Strutsen som är i farten? Med tanke på stavningen?? Ja - jag är ett förortsträsh och är jävligt stolt över det. Ditt överklassluder ;-) (fattar nog att det är du 7vagnsmamman)



Anders Ingvar, det får jag kan jag lova!



Garbo, tack o bock!! Det blir det!



Nellan, HA HA HA HA ja lite gräns är det på det. Jag gjordet igår kväll :-)

2009-05-29 @ 10:12:44
Postat av: jama

Kan inte jag få följa med! Jag har inte festat sen............



..........



.........



minns inte? ;)



Ha´t så jädra SKOJ!

Kram

2009-05-29 @ 10:54:30
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mä, jag ändrade ju mig blixtsnabbt med stavningen. Du måste vara dyslektiker i din tur eftersom du inte såg det. Man stava det gärna med "ä" det blev ju skojigt!



Överklassluder- typiskt förortstrash kommentar!

2009-05-29 @ 12:16:54
Postat av: Fru P

Överklassludret, underbart! Tänk att du kan vara så förortsdryg!!! En underbar egenskap.

2009-05-29 @ 12:20:16
Postat av: Fru P

Jama, vi får köra ett rejs på den här Sista Färden-hålans enda hak någon kväll!!!

2009-05-29 @ 12:21:23
Postat av: A

Fredagar är bäst!

Och med ditt "program" för dagen så förstår jag om du är i det närmaste övertänd.

Låter skitskoj!

Trevlig helg på dig!

2009-05-29 @ 12:23:28
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: pangis

Parta järnet säger jag..

2009-05-29 @ 14:44:16
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0