Solen lyser...

... himlen är blåååå! Oh va skönt att leeeeva dååå!

Igår var det gårdsfest på dagis och då sjöng Fröken Mitten o hennes gäng bland annat denna låt. Längst fram stod hon, min lilla popstjärna och sjöng för kung och fosterland. Hon överröstade de andra o sjöng en hundradels sekund före de andra också :-)

Jag busvisslade i vanlig ordning men då kom en viss Äldsta o ryckte mig i armen o skällde "du looovade att inte busvissla mer mamma". Det hade jag visserligen gjort men bara när Äldsta uppträdde. Tydligen gällde det jämt. Föralltid. Så nu har jag slutat att busvissla. Får stå o applådera tyst o tråkigt som alla andra i den gråa massan.


Längst fram står hon. I rosa keps o svart-vit tröja.


Min popstjärna vill inte vara med på bild. Därav denna bistra min.


Fika. Här sitter hela balettligan i samma tröjor. Lite töntigt kanske. Men lite gulligt.


Jag o min bebis.


Helgen som var gick också i solens tecken. I fredags drack jag drinkar med min vän S o senare kom även hennes kändismake :-) Jag som är lite kändistokig kände mig lite mallig som satt där som del av det sällskapet medan bartenders o gäster stirrade. Ha ha, va larvig man är.


Frozen Strawberry Daiquiri! WHAT??? Hur gott får det blir???


På lördagsmorgonen pallrade jag mig iväg till Ikea o shoppade loss lite igen. Är snart klar med alla inköp. Känns skönt. Sen "hälsade jag på" (va sjukt det låter) mina tjejer där även syrran o lillgrisen var o hälsade på.


Fröken Mitten.


Min coola Äldsta.


Min bebis Lilla Hon.


Sen på söndagen så låg jag i Hagaparken flera timmar o mös. Köpte frulle, tidningen o lade mig ner o lapade sol.


Naaaaaaaaaaaaaajs.


Imorgon är man ledig. Då blir det gulligull m tjejerna. Kanske träffar vi Tolstoy o pojkarna. På fredag skall jag till grannstaden o träffa bloggisar. WEEEEHOOOOOOOOOO!!!!! Ska bli majjigt. Och direkt efter drar jag till de värmländska skogarna. Hem till mamsen!!!!!!!!!! Åh va jag längtar.

Mamma!!!!!! Syrran!!!!! Lillgrisen!!!!! Vovvarna!!!!!!

Kanske, med lite tur, så får jag klämma på två små nyfödda tvillingar också. Min bonussyster har nämligen fått två små tjejpluttar :-D

Kommentarer
Postat av: lillasyster

weiii snart ses vi!! längtar längtar längtar!!

2009-05-20 @ 09:00:03
Postat av: Anders Ingvar

Hagaparken i solen! kan det bli bättre?

Sluta aldrig att busvissla fru P!

2009-05-20 @ 09:05:28
Postat av: jama

Vilken tur vi hade med vädret igår!! Hann aldrig prata med dig :( Hoppas ni hade det trevligt. Det var riktigt underhållande att se barnen...eller höra rättare sagt, barnen sjunga. Lite olika verser samtidigt. Charmigt sött.



Den där drinken ser god ut hörru!



Ha en mysig helg. Jag är oxå långledig.

Kram!

2009-05-20 @ 13:30:01
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

Ses imorgon!!!!!



Puss och kram

2009-05-21 @ 08:22:19
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Nina

Nu har Du varit här....snyft, alltid så trist o skiljas åt! :(



Du är så snygg hjärtat. WOW....



Hoppas vi ses snart igen, ha en underbar helg hos mamsen! PUSS (pussa på dina fina tjejer oxå)

2009-05-22 @ 16:19:32
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0