Usch.


Det är mer än tre år sedan jag ens var lite snuvig. Jag känner inte igen mig själv i denna ömkliga o svaga kropp. Ska det vara så här? Näsan rinner? Öronen ömmar? Knivar skär i halsen? Lederna värker? Ögonen svider?

Är det normalt eller är jag döende?

Går på Otrivin o Ipren. Gillar inte att knapra piller men vad ska man göra? Honungsvatten i all sin ära, det funkar i drickandets stund men sen då? Whiskey är också medicin o det känns skitbra men verkligheten kommer ikapp där också.

Nä. Nu har jag varit dålig sedan i fredags. Nu får det vara slut på det här!!! Bort bort bort!!! Jag ska ju för tusan springa SpringCross på lördag. Hur ska det gå?


Hoppas ni haft en härlig Valborgshelg. Det har jag. Trots förkylning. Blev bortskämt som vanligt. Tack.

Kommentarer
Postat av: Nellan

Krya på dig min vän! Själv är jag magsjuk, klen som jag är. Huva.

2009-05-03 @ 23:56:23
Postat av: Garbo

Usch då låter inget vidare sen blir det säkert etter värre bara utav all lövsprickning,maken har sett ut som en ilröd gris i fejjan näsan svullen ögon röda o nys och host hela helgen,själv petar jag i mig kestin o det dämpar lyckligtvis men han tar det som en man....och gnäller ;)



Krya på dig!

/Kram

2009-05-04 @ 08:11:43
Postat av: Nina

NÄMEN!!! Krya på dig!! Set suuuger fetballe o va sjuk, jag blir alltid deprimerad när nån influensa kommer o tar mig! Huuuu..



Kramar

2009-05-04 @ 09:21:39
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: pangis

Krya på dig!!!

2009-05-04 @ 09:56:16
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Ankan

Lilla vän, tänk att du alltid tror att du är döende så fort du hittar en prick eller knöl och nu till och med när du är förkyld, ha ha ha.. Förlåt, det är säkert jättesynd om dig, men du är bara för rolig. Tänk att du har fött tre barn, men du trodde nog att du var döende då oxå ;-) Puss min älskade vän, Loooove uuuuuuuu!!

2009-05-04 @ 14:00:42
Postat av: Carro

Malllan, kan du komma hit och jobba med mig? Trist utan dig juuu. PUSS

2009-05-04 @ 14:33:15
URL: http://passagen.blogg.se/riexkandis
Postat av: gävletjej

Måste vara nåt som går, sambon har legat i flera dagar han med, stackars er! Hoppas du bättrar på dig /kram H

2009-05-04 @ 18:01:32
Postat av: mallis in real life

Låter som pollenallergi. Det har varit sjukt intensivt med pollen i år. Ögonen svider så jävligt att jag skulle dra sandpapper över ögongloberna om jag kunde. Det värsta är att jag kliar i sömnen, vaknar och ser helt banan ut.



Blök.



Hoppas du mår bättre! Kram på dig



2009-05-05 @ 09:03:52
URL: http://mzmalliz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0