Friends. Familj. Kärlek.


Vad vore livet utan vänner?

Jag har så fina vänner att ni inte kan ana. Idag kom min fina Nellan med sin Nille o hjälpte mig med det trådlösa. Utan dom hade jag suttit här i evigheter med världens längsta nätverkssladd o nördat. Nu kan jag o ungarna surfa/spela/jobba vart fan vi vill i hela lägenheten! De kom hit heeeeeela vägen till världens ände från Gullmarsplan. Bara för min skull. Så jävla fint att jag blir tårögd när jag tänker på det.

Tack underbara ni. Love you.




Vad vore livet utan familjen?

Firade Frk Mitten igår igen. Familj o släkt kom hit o fikade. Nu är akvariet fulländat med små fina fiskar :-) Syrran o co kom hit o stannade till idag. Det är så mysigt att få hänga så där intimt med dom! Trots hysteri med hundra ungar som kräver all energi så har man ändå varandra o det är så himla härligt. Bara en sån sak som att få äta frukost ihop. Långbord. Levande ljus.

Tack underbara o myyyyyyyyyyyyyysiga lillasyster, B.I.L. o lillgris. Love you.




Vad vore livet utan kärlek?

Jag har ju triss i kärlek här hemma varannan vecka och det är fantastiskt. Jävligt jobbigt om vartannat förstås men jag är så lyckligt lottad! Tre friska, söta o härliga tjejer som suger musten ur mig men som även gör att jag lever! Hur jobbigt än livet är så har jag dom vid min sida. Föralltid. Det = fantastiskt.

Tack underbara o fantastiska balettligan. Love you.




Vad vore livet utan kärlek?

Ställer frågan igen. För det finns ju annan kärlek än den man hyser för sina barn. Det har väl inte undgått någon att jag träffar någon... En mycket speciell typ som varit min vän i många, många år men som på senare tid betytt lite mer än så. Inte så lite heller. Ganska mycket. Eller väldigt mycket. Det är djupt o vackert. Hjärtat slår några extra slag när jag tänker på honom.

Tack underbara du. Love you.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad vore min vardag utan din härliga blogg med allt vad den ger?

I love your blogg fru P!



Puss på dig

2009-11-22 @ 21:49:28
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: jama

Vilken underbar läsning du bjuder på här.

Vackert.



Kärlek är fantastiskt!



Tack för att du är min vän.

KRAM

2009-11-23 @ 08:49:52
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till så mycket Kärlek gumman <3

/Garbo

2009-11-23 @ 08:57:27
Postat av: Cian

Instämmer med föregående talare :)

Du ÄGER som Vilding skulle ha sagt...

2009-11-23 @ 09:02:54
URL: http://cianmillan.blogspot.com
Postat av: Fru P

Åh... Alexandra, herregud va fint skrivet. TACK! Du måste hänga med på nästa IRL träff vi har. Måste ses! Kram.



Jamis, tack själv!!!!!!!!!



Garbo, tack söta du :-)



Cian, du rocker FETT som Äldsta skulle säga :-)

2009-11-23 @ 09:07:16
Postat av: A

Härligt positivt inlägg. Skönt att läsa så här på en grå måndag förmiddag.

Det har undgått mig att du träffat någon. Har jag slarvläst din blogg?! Fy! Fast det tror jag inte...

Skit samma! ;D

Nu vet jag ju och kan bara säga GRATTIS! Det är härligt att finna kärleken, den där "andra" kärleken också, inte "bara" den till barnen.

Underbart!

Kram!

2009-11-23 @ 10:31:43
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Nina

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



...dom där konstiga däruppe är massa härliga hjärtan till dig!!



Vad underbart att hitta någon som får ens hjärta att klappa lite snabbare...

..jag gjorde oxå det och mitt hjärta klappar fortfarande lite snabbare för honom. Hoppas att det alltid får vara så!



Puss & kram och massa kärlek till er!

2009-11-23 @ 10:51:47
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: pangis

Man blir glad när man läser det här!!! :-)

2009-11-23 @ 14:55:44
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: anniskattis

Men det här är väl ett utmärkt exempel på varför vissa till slut går in i väggen och andra inte!

2009-11-23 @ 15:57:39
Postat av: Alexandra

Jaaaa, det vill jag verkligen!:-)

2009-11-23 @ 17:04:09
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Anders Ingvar

Det bultar här oxå ska du veta tårtan, så det så!

2009-11-23 @ 20:22:36
Postat av: Fru P

Tack alla.



Och KATJING Anniskattis, ja men så måste det ju vara :-D

2009-11-23 @ 20:49:47
Postat av: Erik.Tast.

Vad kul att du har träffat nån, det är du värd!!!!!

Jag bara älskar din blogg och tycker den är fräsch att läsa, du har alltid nåt på g och du verkar ha kanonpolare omkring dig,,,var rädd om dem och dig själv kram Helena

2009-11-23 @ 21:49:03
Postat av: gävletjej

sorry skickade från min sons inlogg..han är alltid på min dator...ha ha

2009-11-23 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0