Gråter...

... för första gången i Idols historia. Gud så trist.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag grät också, för att inte Eddie också fick respass...;)

2009-11-07 @ 10:07:19
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Garbo

Ja jag grät för att Erik har sån nerv när han sjunger fan han e gud ju! :)

Jag grät oxå för att Eddie blev kvar denna gång oxå!

Rabih kunde ju åtminstone hålla tonen rätt men å andra sidan så har ju Eddie så jävla många släktingar som massringer!

Må han åka nästa vecka!

2009-11-07 @ 10:32:40
Postat av: A

Blev först lite oroligt när jag läste Garbos kommentar (har inte sett Idol än) och trodde att Erik åkt ut.

Kollade på tv4.se och såg till min lättnad att det var Rabih som åkte. Gillade inte hans "bebisröst". Tyvärr! :P

2009-11-08 @ 09:18:40
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

Sorry, no tears from me!



Vinner inte Erik hela idol, kommer jag dock gråta en skvätt. Fast Reza är också bra.



Tjing!

2009-11-08 @ 09:23:43
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Fru P

Vi grät inte åt samma saker :-) Jag tycker Rabih är en charmig liten pöjk o blev alldeles betuttad i fredags. Tycker Mariette ska ut och det NUUUUUUUUU! Även om det är klass-skillnad dem emellan så är jag bra jävla less på det där loppiga håret o den där självgoda uppsynen - den leende och jättesöta Rabih skulle fått vara kvar i hennes ställe.



Nästa gång måste hon ut.

2009-11-08 @ 20:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0