Veckans pic's.



Fröken Mittens barnkalas med hundra stimmiga 5-åringar.


Jeppe m Barbie-tårta.


Femårsdisko. Hoppa jämfota är grejen.


Presentöppning.


En glad femåring blir väckt o grattad på födelsedagsmorgonen.


Glad.


Nyvaken men glad lillasyster.


På väg till dagis som femåring.


Födelsedagen fortsatte hemma hos mig efter dagis/skola. Här bygger Jeppe o Äldsta ihop en hylla som akvariet sedan fick stå på. Mamma (mormor) var här o käkade middag o firade födelsedagsbarnet.


Gräns på ansiktsmålning. Så här såg hon ut när jag hämtade...


Lördag morgon. Lilla Hon nyvaken o alldeles underbar.


Lovely.


Farsan (morfar) först på plats. Bänkade sig direkt framför Kalla. Gräns :-)


Sen kom syrran o co. Här är Lillgrisen m sina kusiner.


B.I.L. läser för de små.


Fullt ös med kussar o sysslingar. Alla ville fira min tjej.




Sen stannade syrran o co kvar o här slår vi knut på oss själva. Jävligt bra träningspass faktiskt.


I söndags fick vi finbesök. Nille o Nellan... Här sitter Nille med sin största beundrarinna (Lilla Hon) o datasupportar...


... o Nellan hittade ett hopprep :-)


O så i söndags kväll blev det Yatzy...


... där ungjäv... jag menar Äldsta såklart får Yatzy. Som alltid.


Och ikväll hände storverk! Lilla Hon kan rita gubbar med ansikte o ben!!!!!!


Äldsta visar upp sitt konstverk.


Fröken Mitten ritar sina kompisar...


... och jag blev beordrad att rita mina jobbarkompisar. Några av dom hann jag med :-)


Mark Wahlberg höll mig vaken alldeles för länge igår kväll så jag lär nog packa ihop o gå o sova nu så jag inte är ett vrak imorgon. Skall dessutom ta med mig en treåring extra hem imorgon från dagis o det kan ju bli hoolabaloo har man ju erfarenhet av. Måste samla krafter!!!


Må lycka o välgång vara med er!






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ååååå, lysigt med födelsedagfirande av prinsessan!



Ljuvliga bilder som vanligt!

Å du, vilken konstnärsfamilj ni är! I´m impressed!:-)



KRAAAAAMM´

2009-11-23 @ 22:22:48
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Ååååå, mysigt med födelsedagfirande av prinsessan!



Ljuvliga bilder som vanligt!

Å du, vilken konstnärsfamilj ni är! I´m impressed!:-)



KRAAAAAMM´

2009-11-23 @ 22:23:16
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: jama

Fiiina fina bilder. Söt kille på bild nr 2, då menar jag den lille ;-)



Men shit, Äldsta ritar ju fantastiskt bra! Hundra ggr bättre än mig!!!



Nähäpp, dags o natta sig själv här.

Ha de

2009-11-24 @ 00:00:40
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Fru P

Ha ha neeeejje hon har ju ritat AV en bild Jamis :-)

2009-11-24 @ 08:54:24
Postat av: Nina

Hahaa, jag kommer o tänka på vilken jäkla KAOS det är JÄMT när det är barnkalas, det är ungar överallt. Tårta, bullar, sugrör och ljus flyyyger och så är ljudnivån så hög så man får tinnitus. Tänk vad kul dom har.... men shit, man är ju totalt slut efteråt. Vi har 1 årskalas snart, tur dom är rätt små fortfarande men ljudnivån lär vara som vanligt. Huuu...



Härliga bilder gumman!



Du, jag drömde verkligen om dig, jeppe och hans brorsa. Eeeh.. har jag ens träffat dom känns de som, jeppe 1 gång med brorsan hans. Det roliga är att dom båda väl är rakade på huvudet va? Det var dom inte i min dröm, dom båda hade typ yyyyvia röda frillor. Hahaha... shit. Vad betyder detta undrar man ju genast?! Måste ha tänkt på dig igår.... därav drömmarna! :D Gräns på mig som du brukar säga! :D



Puss & kram

2009-11-24 @ 09:28:25
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fru P

Nina, ha ha ha ha haaaaaa. Skulle jag vilja se. Jeppe o Mange i yviga röda frillor :-D Fantastiskt roligt. Det måste ha varit en rolig dröm :-)



Gräns på dig, ja ;-)

2009-11-24 @ 10:10:22
Postat av: Cian

Som alltid underbara bilder



Kan tänka mej att tårtan såg massakrerad ut efter några bitar :)



Pöss gumman

Ska kolla upp barnvakt!

2009-11-24 @ 15:11:57
Postat av: Sjuvagnsmamman

Ok, ere ja som är tredjen från vänster på övre raden eller??

2009-11-24 @ 19:44:08
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Sjuvagnsmamman

Ok, ere ja som är tredjen från vänster på övre raden eller??

2009-11-24 @ 19:45:15
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Sjuvagnsmamman

Ok, ere ja som är tredjen från vänster på övre raden eller?

2009-11-24 @ 19:46:20
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Fru P

Sjuvagnsmamman, ja det ere :-)

2009-11-24 @ 20:14:01
Postat av: Sjuvagnsmamman

Ok, jag har INTE gått och blivit ett freak. Ibland ber liksom din blogg att man ska tyda skrift för att få kommentera och jag misslyckades hela tiden. Men det brydde sig tydligen inte systemet om utan massproducerade min kommentar!

2009-11-24 @ 20:51:20
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Fru P

Jo ett litet freak är du allt ;-)

2009-11-24 @ 21:04:27
Postat av: Sjuvagnsmamman

Varför visste jag att du skulle svara så?

2009-11-25 @ 09:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0