Pic's!

Tömde min mobbe o måste självklart dela med mig av "några" bilder... igen. Här kommer en hel radda bilder som sträcker sig från Idol-kvällen med Äldsta till imorse då en riktig häxa framställdes i mitt kök :-)


Uppladdning i bilen inför Idol genrepet!












I kön...


På plats...






En mogen 35-åring och ett stycke Calle... i papp...


Uppladdning inför direktsändningen hemma...


Heeeeeeeja Erika. Som åkte. Nu är det heeeeeeja Tove. Men jag håller mig fast vid Calle o Erik.


Uppladdning inför fotografering...





Som taget ur filmen Bahnhof Zoo!







Grymma make up- /hårstyling brudar!










Take away food hemma hos Drew! Mizzy L ansluten också :-)







Fru Pontare kom förbi o körde "När vindarna viskar mitt namn" live...

Clubbing på Bernz...












Ett stycke häxa inför Helloween-fest på dagis...








Kommentarer
Postat av: jama

Dina bilder är alltid lika kuliga att titta på :) Äldsta blir bara mer o mer lik dig, både i utseende o stil ;-)



Shit - värsta seriösa Hallowen-utstyrseln. Min J skulle vara ......spindelmannen – som vanligt. Den med muskler…hahaha.



Hur hann du med det där på morgonen?? Hur tidigt går ni upp? Usch jag är jämt så stressad men så är vi så jädra morgontrötta också så vi skulle behöva gå upp tidigare än vi gör!

Kram.

2009-11-05 @ 13:30:56
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Fru P

Åh TACK Jama, tar det som en komplimang. En FET komplimang då jag tycker Äldsta är världens vackraste :-)



Hur jag hinner med??? Jag hinner ju aldrig med. Jag gör allt i superspeed och stressar som fan på morgnarna :-( Tycker så synd om mina barn. Kladdet Fröken Mitten fick i morse gick på tre röda, de svarta naglarna fick hon igår kväll.



Spindelmannen e ju klockrent. Du slipper kladda :-)

2009-11-05 @ 13:43:24
Postat av: A

Fantastiskt minspel på Äldsta. :D

2009-11-05 @ 22:46:15
URL: http://minsoffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0