Hej.


Tyvärr har jag inga bilder från kick-offen. Hade inte mobben med mig överallt. Kan bara säga att det var ett fint kalas och jag hade sjukt kul. Jag skrattade så mkt vid middagen att jag hade kramp i käkarna!

Det måste väl vara ett gott tecken?

Har skaffat mig nya favoritkollegor. Dessa kommer jag hänga med så mycket jag kan :-) Gud va jag gillar människor som kan bjuda på sig själv!!



Nog om det då.


Imorgon är det fredag. Weeeeiiiii! Vad innebär fredag för Fru P när hon har barnen? Jo, uppesittarkväll med Äldsta. Lite frosseri i soffan. Risa och rosa framför Idol. Me like a lot.

Och va trrrrrrrrrrrrrrrrråkigt att fredagens tema är ROCK. Inte alls!!!! Jag sitter här o dumler redan!


* Erik Grönwall – ”Why can't this be love” (Van Halen).

* Eddie Razaz – ”Beautiful day” (U2).

* Erika Selin – ”Here without you” (3 Doors Down).

* Mariette Hansson – ”Just a girl” (No Doubt).

* Rabih Jaber – ”Driving one of your cars” (Lisa Miskovsky).

* Tove Östman Styrke – ”Living in America” (The Sounds).

* Nicklas Hocker – ”Black hole sun” (Soundgarden).

* Reza Ningtyas Lindh – ”Don't stop me now” (Queen).

* Calle Kristiansson – ”Are you gonna go my way” (Lenny Kravitz).



Vädjan till REZA: Snäääääääääääääääääääääääälla våldta inte min absoluta favoritlåt i världen!!!!!!!!!!!!!

Det borde faktiskt vara förbjudet att ta en låt med Queen... Och i synnerhet "Don't stop me now". Jag blir lite nervös i själen.


Kommentarer
Postat av: jama

...och kan hon sluta med det där klappandet med fingrarna på micken. Jag stör mig. ;)



Ja Idol på fredagkvällar är heligt. Fast mina huliganer till ungar pladdrar o tjivas om vartannat. Lilltjejen bör sova för att det ska bli harmoniskt! :-)



Härligt med sköna kollegor på jobbet. Sånt är GULD!

kram kram

2009-10-22 @ 13:14:53
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: A

Låter som en perfekt kick-off! :)

Här blir det nog inspelning av Idol och sen snabbspolning. Vill bara höra låtarna och juryn. Allt annat mellansnack vill jag slippa. :D

2009-10-22 @ 15:20:22
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Sjuvagnsmamman

Men va faaaaaaaaaaaaaaan! NYA favoritkollegor. Jag gör slut!

2009-10-22 @ 15:32:52
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Fru P

Darling Sjuvagnsmamman, jag formulerade mig fel serru. Jag menade FLERA favoritkollegor. Inte fan byter jag ut de jag redan har - fattar du väl pucko ;-)

2009-10-22 @ 15:50:58
Postat av: Mattias

Rocktema borde vara det som passar idolerna i år bäst tycker jag på förhand...



Låter härligt med bra kollegor! Mina favoritkollegor har slutat o nu är det verkligen sådär på mitt jobb med den biten, trist!!!



ha det!

2009-10-22 @ 16:28:48
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Ankan

Ja själv har jag ju inga kollegor :-(

2009-10-22 @ 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0