Pic's.


Så är snart veckan m tjejerna slut... känns vemodigt som vanligt men man blir hårdhudad av detta kan jag säga. Man biter ihop o gillar läget. Är det något jag kan så är det att bita ihop o gilla läget.

En normal, vanlig människa hade kanske brutit ihop o hamnat på hispan. Många gånger har jag trott att det är där jag kommer hamna en vacker dag men så biter man ihop o gillar läget o VIPS så fixar man allt.

Vad menar jag med detta egentligen? Mamma, var inte orolig... jag hamnar inte på någon hispa. Jag är ju stark som en oxe o inget kan får mig att bryta ihop.

Vad jag menar är att man, oavsett man är en skilsmässohäxa eller inte, lever med ständig ångest sedan man skaffade barn. Så känner alla, oavsett om de är varannan-vecka loser eller inte.


Nåväl.


Här kommer några bilder :-)


Första kvällen ihop = YATZY! Men hörni, det är ju riktigt jävla roligt!!!!!! Äldsta höll självklart i räkningen!




Alla var självklart med...


... men efter en stund ruttnade Lilla Hon. Sitta still??? Nej, det är tråkigt efter en stund.


När jag hämtade Lilla Hon i torsdags så var hela dagisgården full av kattungar! Helloween-party = sminkade barn.


Efter dusch av tre flickor bidde det hårklippning, nagelmålning o hårflätning.








Fredag kväll = Idol självklart. Fröken Mitten höll sig också vaken men var måttligt intresserad - ville hellre lajja med lego...


Äldsta däremot - shit va hon diggar Idol. Här kör hon en egen rockvariant under reklamen!


Lördag morgon. Frukost.


Miiiiiiiiiii!


Fröken Mitten = Fröken Spex.


Alltid godis efter frulle på lördagarna!


Vid lunch dumpade jag balettligan hos deras far o for iväg till stora staden. Mötte upp DRC o tog en bärs. Sen åkte vi hem till underbara Nellan där vi drack drinkar o käkade Thai. Jelvis var också där!! Vi var laddade till tänderna!



Jelvis o jag!


Nellan o DRC.


Nellan o jag.


NU SKA VI PÅ MUUUUUUUUSE!!!!!!!


Worrrrrd.


En helnöjd DRC... o nöjdare blir han... för...


... vi satt sjukt bra o hade scenen precis perfekt nedanför oss (mitt i detta hav står Nellan o Jelvis)...


... och vi fick uppleva något i hästväg!!!!!!!!!!


Och visst tar min mobil SJUKT bra bilder???

Tyvärr kan inte bilderna tala i detta fall. Men jag säger som DRC sade direkt efter "man lär junte lyssna MINDRE på Muse efter det här...". Vilka jävla musiker!!! Vilket drag!!! Uj uj uj.

Efter konserten drog vi hem till Nellan igen (som bor en sekund från Globen o Hovet) o drack mer drinkar o lyssnade på musik. Mysigt o trevlig. Tack hörni!!!


På söndag fick jag o tjejerna finbesök!


Min farsa.

Sen blev det äkta söndagsmiddag.

Dra på trissor. Fru P mäktade med att göra köttfärslimpa, potatis, ärtor, gräddsås o lingonsylt. GRÄÄÄÄÄÄNS på mig men GRÄÄÄÄÄÄNS va gott!



Detta måste ha tagit priset i "det mest intressanta inlägget någonsin"!


Vad händer i veckan då. Jo det ska jag tala om! Onsdag morgon lämnar jag mina små änglar på dagis o sen tar Jeppe över. Men på fredag redan skall jag o Äldsta på IDOL genrepet :-P Hämtar henne tidigt o så pyser vi till stan. Sen efter repet så kvistar vi hem igen o kollar på själva direktsändningen hemma i soffan. MYSIGT.

Det är såklart DRC som knäppt m sina magiska fingrar o fixat biljetter! Tack tack TACK.

Lördag = FIRMAFEST. Och med det menar jag inte att det är fest med jobbet igen utan en äkta TJEJDAG igen. Vår lilla klutt sköna brudar är "firman" o på lördag är det alltså dags igen. Och nu med nyrekrytering av Nellan också :-) Boy am I happy about that!!!

Först plåtning på en agentur. Ska bli askul. Sen käk o FEST. Och med fest menar jag FEST. Sån där äkta tjejfest. En sån där fest när man blir på arslet. När man skrattar så käkarna går ur led. När man dansar så fötterna värker. En SÅN fest menar jag.

Looking fwd.


Kommentarer
Postat av: jama

Åhhhh IDOL "på riktigt". Min J hade äääälskat det, han har frågat om vi inte kan gå dit PÅ RIKTIGT. Han är oxå ett litet musikfreak :)



Härliga bilder, ser kul ut, alltihop :)

Och ha så kul med "firman".



Kram

2009-10-27 @ 10:55:30
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0