En viss sort!


Det finns en viss sorts människor jag har jävligt svårt för. Eller vänta lite... det finns flera sorters människor jag har jävligt svårt för. De är ganska många sorter när jag tänker efter.

Men det är ju st en viss sort jag har extra svårt för. Vad kan man kalla den... låt säga den "oförskämt nyfikna" sorten.

Det är den här sortens människor som läser ens tidning på tåget. Som helt utan hyfs sitter o läser över ens axel. Fy fan säger jag.

Det är den här sortens människor som lyssnar noga när man pratar i telefon på tåget. Som helt utan hyfs sitter o stirrar o lyssnar. Att de inte skäms.

Det är den här sortens människor som lägger sig i. Som helt utan hyfs tränger sig in i en diskussion utan att man bjudit in. Pratar jag med dig ellerrrrrrr??????

Det är den här sortens människor som helt enkelt saknar känslan. Vad är det för fel på folk?

Sen på andra plats har vi ju de "präktiga" men jag behöver inte förklara vilka dom är. Det vet ni redan.
Tredje plats går till "fasadfolket" o dessa är släktingar till de "präktiga". Samma skrot o korn liksom.


Vilken tur att man är så jävla perfekt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra där satt den! fasad & präkt nä förresten äckelpräkt bor granne m mig!:/



/Kram Garbis

2009-09-01 @ 14:14:50
Postat av: Alexandra

Usch, präktighet o folk som inte kan bete sig går fetbort.

Hate it!Hemska människor...



Vi är få som är så perfeka som oss men vi gör det bra ändå som lyckas tycker jag!!!;-)

2009-09-01 @ 16:26:50
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: A

På jobbet finns en tjej som prackar på alla sina tips om vad man "ska göra", vart man "ska åka", var man "ska handla" och vilka rabatter som gäller. Allt företrädesvis med ICA- eller COOP-kortet. Det levereras med en gäll röst som skär i öronen. Hon är dessutom värsta "dukten" på jobbet. En sån som ALLTID jobbar, trots att hon har familj med två barn.

Semester; då skriver hon på dörren "Maila om det är något". Sjuka barn; "Jobbar hemma".

Slappna av, jävla människa.

Att hon sen har full koll på om folk är in- eller utstämplade och hur länge de är borta gör ju att man avskyr henne ännu mer.

Ursäkta "spyan" i ditt kommentarsfält, men jag gick liksom igång. :D

2009-09-01 @ 21:52:54
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

Couldn´t agree more!!



P&K

2009-09-02 @ 09:00:11
URL: http://mzmalliz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0