Min Sebbe!


Kan inte låta bli.

Kommer precis från Mattias' blogg där jag kunde kolla på en video från Skidrow och det liksom bara rasslade till överallt! Minnen dök upp. Jag fick en nostalgi-kick helt enkelt.

Jag vet att jag inte var ensam om att ha flickrummet bombarderat av Skidrow-posters men jag tror fan att jag var en av de STÖRSTA beundrarinnorna ;-)

Jag var totalt förlorad. Och jättekär. I trummis-Rob. Och i Sebastian. Mest i Sebastian förstås. Han med den lilla söta uppnäsan, med det stora håret, med den snygga rockkroppen och med den vassa supersexiga rösten.

Jag blir fanemig kär igen nu känner jag.

- FUCK YOU STOCKHOOOOOOLM!

Skrek han när jag såg dem på Globen för första gången i mitt liv...

- YEEEEEEAAAAAAAAAAAAAHHHHH!

Svarade vi.

 

Ha ha.


Kommentarer
Postat av: Monkan

Ja du, jag kan bara hålla med. Kan ju skryta lite om att han spottade vatten på mig den konsterten oxå, då va man stolt, haha.

Ha en bra dag! Kram Mon

2009-09-23 @ 13:01:07
URL: http://mrsevans.blogg.se/
Postat av: Fisen

Hahaha, minns tydligt hur mycket du bara äääälskade honom!!!!

Nostalgi!!!!!!

2009-09-23 @ 13:01:51
Postat av: Mattias

Ha ha, jaså du var en liten Skid Row-groupie du Fru P!!! :) Hade förstås inte samma känslor om dem så men tycker att Skid Row var djävligt bra när jag lyssnade mycket på dem för länge länge sen...



I remember you är ju en annan stor stor favvolåt!



Nu har jag bloggat om ladies night och kanske du kan förklara fenomenet för mig? ;)

2009-09-24 @ 07:57:46
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Fru P

Mattias, joru. Jag var liksom besatt en period :-) Och I remember you grät jag till säkert 144 ggr. Har kommenterat ditt inlägg om grisfesten också.



Fisen, yes. Det gick nog inte att undgå va?



Monkan, weeeeee! Tvättade du dig någonsin efter den incidenten??

2009-09-24 @ 09:34:33
Postat av: Monkan

Nja, d satt långt inne att man ville tvätta sig efter det men till slut va man ju tvungen... :)

2009-09-24 @ 14:43:04
URL: http://mrsevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0