Ordbajs.


Äh har egentligen inget att bidra med idag så jag ordbajsar lite bara...

Idag har jag genom en kollegas blodtrycksmätare fått reda på att min vilopuls ligger på 64 vilket är jävligt lågt. Jag vet att jag har lågt blodtryck så det kom inte som en chock. Om man skall se något positivt i detta i allt yrslande o illamående så kan jag ju med gott samvete snusa o dricka svartjava ytta ba helvetet :-D

Va fan, lite tandlossning kan man väl leva med?

Sen har jag även idag konstaterat att jag har ärvt pappas händer. Pappa har iofs coola labbar men kanske inte så snyggt på en tjej? Jag har nämligen märkt att jag efter diverse gympass fått valkar!!! Det syns i händerna direkt efter bara en timma på gymmet.

Handskar? Tänker ni.

Njae. Jag är lite anti handskar. Anser att det ser lite muppigt ut. Men men, man kanske får tänka om om man vill ha något så när kvinnliga händer...

Mer då?

Joho jag kan också nämna när jag ändå ordbajsar att Spotify äntligen släppt Muse's senaste platta The Resistance till oss icke premiumare. Tack för det Spotify.

Det är sällan man hör en låt för första gången o tänker "wow, det här var så bra att jag skiter på mig". Kan säga att VERENDA LITET JÄVLA SPÅR är magiska! Det är så bra att jag suttit här med gåshud o tårar i ögonen. Jag är totalt förlorad o kär. Muse är mina nya husgudar. De har liksom lite tagit över RHCP o Queen. Men bara tillfälligt säkert. RHCP o Queen kommer nog alltid att vara mina värsta favvisar. Och med värsta menar jag bästa.

Aaa ni hajjar.

O så kan jag nämna att jag stinker. Har varit på lurre med underbara Nellan o Jelvis idag. Vi käkade indiskt i mina älsklingskvarter på Kungsholmen. Jävligt gott. Jävligt trevligt men nu sitter jag o luktar Tandoori. Det känns halvt ofräscht.



Tänkte träna men nä. Nu pyser jag iväg o drar några bärs.
Imorgon blir det fokus morgonpromenad för att bränna fett o efter jobbet - tokgymma.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: A

Trevlig med nya albumet på Spotify.

Men vad fan hände med "Black holes and revelations" då?

Helt plötsligt funkade inte min spellista.

Sökte igen och då har det albumet försvunnit. :/

Strange!

2009-09-16 @ 22:01:02
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: jama

Gillar dina "ordbajs-inlägg". Och Muse - asså jag måste höra nån låt, kan inte sätta fingret på vilka de är nu men får jag höra en låt säger jag säkert - Ahhhh är det DOM som sjunger denna braiga! Vi brukar ha rätt lika smak du o jag.



RHCP - dem har jag sett en gång, på Sjöhistoriska, plus massa andra band. Va du oxå där då? Typ 2001 eller nåt.....!



Nähä, nu är det fokus JOBBA här.

Ha en härlig dag min vän, o hoppas gårdagkvällen var toppen!



Kram

2009-09-17 @ 08:44:58
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Ankan

Gillar när du ordbajsar, jag är som en svamp när det gäller inlägg från dig överhuvuvdtaget. Spelar ingen roll vad du skriver, bara att du gör det.



Dock så tror jag att du skulle bry dig om du fick tandlossning, du är lite för fåfäng för att inte bry dig.



Sen har du slutat att höra av dig ang träning :-( tränar du bara på lunchen eller...



Miss U like hell!!

2009-09-17 @ 11:10:15
Postat av: Fru P

Ankan, sööööt du e :-) Jag tränar allra mest på luncherna o promenerar på morgnarna innan jobbet. Men på måndag tänkte jag köra vårt favvo-pass på Odenplan - hänger du på? MISS YOU TOO DARLING.



Jama, hihi du e också så söööt! Du kommer ASGILLA Muse för det går liksom inte att INTE göra det :-) RHCP missade jag på Sjöhistoriska, dock inte de andra gångerna de kommit till La Suede. Kommer aldrig glömma Globen när Anthony kom in i servitriskläder o Flea spritt språngande. Oj oj.



A, neee jag hittar inte heller den :-( Får prata med min privata Spotify-kontakt ;-) Skälla lite :-)

2009-09-17 @ 11:17:31
Postat av: Ankan

FUCK!!! Tänkte att det skulle vara perfekt att gå på det passet, tills jag kom på att jag lovat en kompis till L att följa med hem efter fritids. Och hennes mamma kommer inte och hämtar henne förens kl.19... Satans jävla piss.. Next time darling!

2009-09-17 @ 14:17:37
Postat av: Cian

Mer ordbajs av Fru P..



puss på dej



2009-09-17 @ 15:27:46
URL: http://galencirkus.blogg.se/
Postat av: Cian

Vafaaan hände..



det ska stå

Mer ordbajs av Fru P efterlyses...

2009-09-17 @ 15:28:49
URL: http://galencirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0