Söndagsångest?


Neeee det har jag aldrig. Kan inte minnas när jag hade söndagsångest. Vadå förresten? Vad är söndagsångest egentligen? Ångest för att helgen är slut o för att det är dags för en ny arbetsvecka?

Sure, jag kan fatta att man gillar o vara ledig liksom. Men ångest? Starkt ord.

Nåväl.

Min helg såg ut så här:


Kusinens sambo o deras son har varit här o snickrat, snickrat o snickrat...


... så nu har jag fått upp vägglampor...


... badrumshylla...


... läslampor o bokhyllor till barnens sängar...


... samt bokhyllor i barnens kreativa rum samt diverse taklampor.

HELT OTROLIGT SKÖNT!!!!! TACK TACK TACK FÖR ALL HJÄLP!


- Det var en gång en rysk, tysk o en Bellman...


... fredagskvällen gick i roliga historiers tecken (samt Idol o Kändisdjungeln)!


I lördags tog jag med HELA Balettligan till min frissa där jag snaggade mig...


... tror ni de blev inspirerade eller?? Det blev salong hemma hela lördagen (märk väl Äldstas egengjorda frisörväska av papper o snöre).


Passade på att köpa dessa små älsklingar på vägen hem också. Me like a lot.

På lördag kväll kollade vi på hyrda rullar, ungarna fick se "Glömligheter" som är den senaste Pettsson o Findus filmen. Aaaaeeeee, inget för en gammal kärring på 35 kan jag säga men de där små sakerna satt o skrattade i soffan så jag spelade med. Själv kollade jag på Johan Falk "Gruppen för särskilda insatser" o satt där o STORNJÖT med min whisky o mina Pollys. Ser verkligen fram emot uppföljaren som måste hyras asap!



Efter kalas o Sats Dance tog vi en långpromenad i skogen. Det var superhärligt.


Iiiiiiii såååå gott.


Efter gick vi till vår nybyggda lekplats o där blev det redovisning av alla fynd. Här va det lööööv...


... o här va re kottar.


Tjoho.




Gräns på mitt maffiga präktinlägg ;-)






























Kommentarer
Postat av: Nellan

Hihi sötis, vi har köpt likadana skor ;)



Fina bilder!

2009-09-27 @ 23:56:44
Postat av: Alexandra

Fan va snygg du är i håret, jämt! har du aldrig en bad hair day lr?;-)

2009-09-28 @ 00:58:29
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Häftigaste vägglampan,Vill Haaaaa!

Fint du fått det och va mysigt ni haft det/Pöss!

Garbo

2009-09-28 @ 08:27:31
Postat av: jama

Ha ha ha...o vad är det jag ser på dig? En fleece!!! ;-) (fleece e helt ok, syftar bara på föräldrarmötet-inlägget) =)



Skämt åsido, ni ser ut att ha haft det supermysigt. Själv va jag i den "gamla delen av hålan" med barnen o min mamma o strosade runt o tog en fika på cafét där (var ju marknad...eller marknad o marknad..inte mkt att skryta med egentligen)



Stor kram söta du!

2009-09-28 @ 08:59:50
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: jama

Och jädrar vilken cool lampa, den med "rådjurshuvudet" (eller vad det nu är för djur!!) Me like!!!!



Belysning är verkligen a och o.

Måste bättra på med det hemma hos mig oxå.



Kram igen

2009-09-28 @ 09:01:35
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: pangis

Var inte orolig, Med en sån tuff lampa blir man aldrig någon fru Präkt:-)

2009-09-28 @ 09:58:06
Postat av: Ankan

Måste visa Roffsing lampan som jag ville att vi skulle köpa för typ ett år sen, som han tok-ratade. Jag tycker fortfarande att den är askol, den är lite plastig men det är ju det som är grejen... Äldstas egengjorda frisörväska var det första jag la märke till när jag såg bilden, hon är så söt..



Puss å kram hjärtat!!

2009-09-28 @ 11:14:06
Postat av: Fru P

Nellan, kan jag tro :-) Du är min stor inspirationskälla här i livet så det var väl inte konstigt att jag föll för just såna skor ;-)



Alexandra, oooh yes jag har ganska ofta bad hair days. Alla bilder i min blogg där jag har kepa = bad hair day. Kepa har jag ganska ofta på mig kan jag lova...



Garbo, ja visst är den fiiiiin :-)



Jamis, 1) jag var inte på föräldramöte, jag var i skogen o det är där fleecetröjor hör hemma 2) min fleece är ny o fräsch - inte noppig 3) kram tillbaka!



Pangis, åh va du säger bra saker jämt :-)



Ankan, DU kanske e söt. Saknar dig må du tro.

2009-09-28 @ 21:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0