Tjoho!


Så var kalashelgen över o här sitter jag nöjd o belåten! Jo, det blev så lyckat som jag hade hoppats på. Både fredagens o lördagens uppdrag slutförda o resultatet - succé!

Asså, låt mig säga så här... fr o m nu tänker jag bara gå ut o festa med sjuåringar för det är ett sjuhelvetes ÖS i dessa små liv! Heeeeeeeeeeeeeelt sinnessjukt. Det var så roligt att ha discot för Äldsta att ni inte kan ana. Det kom 12 brudar o två småsnubbar. Från början till slut var det sånt drag.

Jag o alla ungar var helt genomblöta av svett för ingen ville kliva av dansgolvet och när föräldrarna kom för att hämta sina bedårande ungar så såg alla ut som fågelholkar - där stod jag, Jeppe o alla barnen o tokdansade. Och det var inte till "Hujeda mig" eller sånt trams - nej, de här små sakerna vill höra techno o rock. Inget annat.


Först presentöppning. Shit va med presenter!!!


Sen blev det hamburgare. Alla barnen fick ställa sig i "baren" o beställa :-)


Ketchup? Gurka?


Finn ett fel...


Här får Äldsta dela ut godis till sina gäster. Ingen fiskdamm så långt ögat kan nå... det är ju larrrrrvigt.


Och så i lördags var det ju bröllopsfeka!! Syrran o Boxer-Robban. Åhhh vilket vackert par det där är må ni tro. Tyvärr så blev typ alla bilderna jag tog med mobilen fula men jag hoppas kunna slänga ut foton så snart jag fått några av syrran :-)

Jag o Jeppe var värdpar o det gick lysande. Alla nöjda. Alla glada. Det blev dans natten lång o klockan 03:15 lade jag mig. Wohoooo. Vilken helg!!!!!


Så här gryniga o dumma blev bilderna... men jag bjuder på ett ändå - mina små älsklingar!


Och så måste jag slutligan skryta om min Äldsta. Hennes skolfoton har kommit o jag trodde jag skulle döööööö! Jag tyckte det blev riktigt, riktigt jävla skitbra.

Attitude! That's my girl!


Kommentarer
Postat av: jama

Shit vilket party! Skoj :) Vi hade ju lite disco när J blev 5 (ihop med R)...med discokula o grejer - det var uppskattat. Popcorn eeeeeverywhere!



Fint skolfoto - mammas flicka ;-)

Fin syster o svåger (heter det va....?)



Kram

2009-09-23 @ 08:29:03
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Ankan

Vill bara säga: Äldsta = next top model!!!

2009-09-23 @ 09:02:33
Postat av: Fru P

Ankan, ja men visst kan hon :-)



Jama, mmmm det var popcorn överallt i Jeppes hus också kan jag lova... men det var det värt :-D

2009-09-23 @ 09:04:08
Postat av: Cian

Fan vad najs :)



Å vilken brutta..värsta hjärtekrossaren :)



Kram på dej söt

2009-09-23 @ 09:44:38
URL: http://galencirkus.blogg.se/
Postat av: A

Värsta lyckade partyhelgen, hör jag! :)



Jättefint skolfoto. Eller, rättare sagt, jättefin och tuff/söt tjej på skolfotot.

2009-09-23 @ 11:14:42
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Nellan

Härligt med disco!! :)

2009-09-23 @ 17:33:28
Postat av: Carro

Ville bara säga att du och Jeppe var grymma som värdpar!!! Fantastisk kul bröllopsfest!!! Kram

2009-09-23 @ 18:12:25
Postat av: lillasyster

jag instämmer totalt med carro!!!

2009-09-23 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0