Dojjor.


Jag hade haft ett helt rum med väggarna täckta av skohyllor om jag hade haft möjlighet. Önskar jag var en sådan där filthy rich bitch just när det kommer till skor. Tänk o ha ett par skor för varje jäkla tillfälle.

Jag skaffar mig alltid älsklingsskor o använder dem tills de är helt utnötta. Det är så trist. Favoritskor skall ju inte bli utnötta, liksom. De vill man ju ha i evigheter. Tur som är så finns ju samma modeller i olika utseenden o färger, som t ex mina älsklings Nikes. Har idag tre par men kommer garanterat att skaffa mig fler. Inom kort.

Har en rackarns tur som har vänner på Nike som ger mig feta rabatter :-) Sån't gillar jag :-)


Mina senaste darlings. Egendesignade. Ääääälsklingar.


Mina välanvända svarta. Måste tjacka skoputs!!!

Mina tredje är så välanvända att jag inte ens vill slänga in en bild på dem. De använder jag bara när jag går hemma på byn. Inte annars. Har inte mage att slänga dem då jag håller de så kära. Nördigt, I know.

Sen har jag ju dille på Dr Martens som ni vet. Fy 17 va jag älskar Dr Marten. TACK militärläkaren Klaus Maertens för att du fanns o för att du tänkte till en gång i världen!!!


Mina kära 14-hålare! Väl använda o fantastiskt snygga!!! Funkar till ALLT!


Mina nya 8 hålssnyggingar! Känner mig såååååå snygg i dessa älsklingar! Wohoooooooooo!!!

Och så har jag ett par svarta kängor till. Dock 0-håliga o icke i orginalutseende, men det var mina första som jag köpte i en Dr Martens butik i Camden. Oj oj, grät av lycka när jag ut därifrån och efter det var det KÖRT! Är totalt förlorad idag.

Och nu stundar vår o sommar. Gjorde en rensning i förråden idag. Packade ner alla vinterskor o tog upp alla vår- och sommarskor.

Mina Converse ligger ju på topp 5 såklart men tyvärr var de i tvättmaskinen när jag plåtade alla skorna. Förutom mina vita vore det trevligt att ha ett par röda eller svarta. Blir nog så att jag införskaffar mig ett par snart...

Jag inser att jag borde köpa nytt men kommer ändå inte kunna låta bli att plocka på mig dessa som jag älskar TROTS att de är gamla o uttjatade...


Åååååhhhh, dessa köpte jag i NYC för vunna pengar. Dessa o ett par helvita som jag bara MÅSTE hitta (de låg inte där jag trodde... hjäääälp, tänk om de är borta??!!!). Flera år gamla men still going strong. LOVE LOVE LOVE!


Uuuuuukeeeej... jag inser att dessa borde slängas pronto men det gååååår bara inte. Detta, mina vänner, är mina strandsneakers. Lätta som fjädrar o helt fantastiska sommartid. Nästan religiös upplevelse att ha dem på fötterna. Men men, jag kanske måste *snyft* hiva dem o fixa nya liknande. Men det kommer kännas tungt i hjärtat.


Jaaaa ja, jag vet. Jag är ingen ballerinabrud men de här är inte riktigt ballerinapjuck tycker jag. De här känns aningens mer rock n roll än andra. Gillar dem skarpt. Och jag kommer att ha på mig dem så snart det blir varmt. Så är det bara.


Sen har jag dessa. Varför vet jag inte men jag kan inte med att slänga dem heller. Har kanske använt dem tre-fyra gånger o de är riktigt snygga på när man e brunbränd o kan visa benen.


Sen har jag FAKTIST (?!) några high heels också men de använder jag ENDAST i nödfall. Tycker det är otroligt kvinnligt o snyggt men jag har fortfarande inte riktigt lärt mig att gå snyggt (går som en bajsnödig typ) men/och så snart jag lärt mig att sväva fram i sådana skor så skall jag försöka använda sådana oftare. Var så säkra.



Kunde inte låta bli nu när jag hamnade i en slags sko-trans... att glida in på Dr Martens webshop o drömma mig bort. Fattaaaaaaaaaaaa hur många fina skor det finns!!!!!!!!!

Hur coola skulle inte mina tjejer vara i varsina sådana här t ex:




Vi höööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0