Testosteron!


Packad av spritångorna tänkte jag nu berätta lite om årets upplevelse so far. Fru P har varit på fotboll serni. På Råsunda. AIK-Halmstad. Härlig aprilkväll. Fullt av testosteron.

"Fitta!"
"Hora!"
"Pungcancerjävel!"
"Jävla tjockis!"
"Fan varu favoriserar de där vitklädda bönderna!"
"Men helvete, är det handboll vi lirar eller?"
"Breeeeedda rå Bojan-jävel!"
"Martin du är SÄMST!"
"Nej Martin du är BRA!"

osv osv

"Hata hata Djurgår'n" skrek man i kör. Jag tänkte "men hörni, det är ju inte Djurgården vi möter nu... det är ju HBK??!!"

"Dricka bärs" var tydligen något man skulle sjunga i en annan ramsa. Jag tänkte "va fan har bärs med fotboll att göra??"

Halva nöjet var att sitta o lyssna på alla VUXNA (?!) män som liksom förvandlades till monster där på läktaren. De var AIK anhängare men kastade lika mycket skit på sitt lag o dess spelare som  på domare o motspelare.

Vilken jävla parodi!

Jag tänkte flera gånger att "säger han hora en gång till så vänder jag mig om o undrar hur fan han mår". Sitter man där o lyssnar på alla mörka arga röster o hyttande nävar så blir man liksom själv lite... testosteron-stinn. 

Droppen var ändå att när HBK gjorde matchens första mål minutrarna innan slut så GICK halva läktaren! Jag blev helt paff!!! Vadåååå liksom, om man är support till ett lag så sitter man väl o stöttar laget till matchen är slut?!!

ELLER???

Nääää man visar sitt missnöje genom att . Är det sportsligt? Öhh, nej anser jag. 


Jahaja, jag var ju sällskap med AIK-anhängare så det var bara att resa sig upp o gå. För att sitta själv kvar med de idioterna kvar på läktaren kändes si så där...



Roligt va det. Men gud va besviken jag är på publiken. Pajjasar. 

Kommentarer
Postat av: Grannen

Hihihi låter underbart!! :)

Själv har jag lite svårt för sånt där engagemang för sport blir lixom lite rädd när dom brölar ut :D

2010-04-14 @ 22:16:16
Postat av: 21

Trist att du fick uppleva allt det där.

Hoppas du kommer hem efter en kall match och spelar lite själv, kanske kan det bli 4-1 i kvällens match.

2010-04-14 @ 22:23:56
URL: http://www.aik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0