Triss i kärlek.


Bara någon timme kvar. Sedan pyser jag hemåt. Skall plocka hem alla mina tre tjejer och som vanligt varannan fredag så känns det varmt o skönt i hela kroppen. Det skall bli så himla härligt att få se dem igen!

Först samla upp en liten 3:a. Den där lilla, lilla söta saken med den stora, stora rösten. Jag kommer klämma sönder henne ikväll!!!!

Sedan tar vi svängen förbi andra huset o plockar upp 5:an. Min lilla runda mellantjej med det där spikraka mellanblonda håret. Min lilla outsider. Min älskling.

Och sist blir det svängen förbi plugget. Min coola 7:a. Söt som socker o (nästan) lika cool som sin mor ;-)

Ikväll blirre chirre, dansstopp med helt nya förutsättningar än förrut :-D och när de små lagt sig får jag o 7:an tid för oss själva.



Aaaaahhhhhhhh.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Underbart!

Njut av avrje sekund du har tillsammans med dom!



Önskar er en mysig helg <3

Puss O Kram!!!

2010-04-16 @ 19:28:33
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Nina

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS!!! ♥ Det är sjukt så mycket kärlek ett hjärta får plats med när det kommer till barnen. Även för annan kärlek oxå men till barnen... MYY GOOOD, finns inget som slår det!



MYS



PUSS

2010-04-16 @ 23:35:49
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0