Jag fyller på!


Fantastiska dagar har det varit. Men snart är semestern slut. Idag är det fredag. På måndag börjar jag jobba igen. Skall bli kul men jag är bra utpumpad o skulle helt klart behöva några dagars semester på egen hand också... men men, det kanske blir tillfällen :)


Syrrans lillgris på lånad traktor (tack grannjävel ♥)


I väntan på att få gå på båten...


Middag på båten...


Mitt stora hjärta utbildar mina flickor :)


Svågern/morbrorn verkar också tycka det är intressant!


Champaaaanschhh-skål i hytten. Detta är syrrans ljuvliga familj.


Moi et mon amour.


Äldsta var nyfiken... men isch, det va inget gott med findricka :)


Lilla Hon i vår fina hytt (skall aaaaaaldrig mer ta en fulhytt, detta var kanon)!


Sockerspeedade tjejer.


Strawberry Daiquiri


Utsikt från vår hytt. Lilla Hon filosoferar.


Väl hemma fick Äldsta baka...


... och resultatet blev PERFEKT! Min duktiga flicka!


I väntan på tandläkaren...


... där Äldsta drog ut en gammal mjölktand som spökade.


Poolhäng igen. Kanske sista för i år??


Underbart!


Åh min älsklingar va jag älskar er!


Min otrooooooligt busiga bebis.










Den berömda gräshoppan... genom ett jävligt skitigt fönster :-O


Min vackra mor kom på besök idag!!! Alla vi fyra blev överlyckliga :)




Skön Fröken Mitten-min :)


Jag o Äldsta med munnen full av tuggummi...


Det var allt för denna gången. Imorgon är det Sonisphere som gäller :-P Skall bli sjuuuuukt kul.
Mina änglar lämnar jag i min kusinbarns trygga händer. Hämtar upp dem söndag fm och på söndag kväll kommer deras pappa o hämtar dem... då blir jag utan mina hjärtan i typ två veckor. UUUuuuuuusssscccchhhh.

Men men, sån't är livet.

Mors.

 


Kommentarer
Postat av: Morsan

Som vanligt, ljuvliga bilder! Vad kul det var att träffa er härom dagen! Kram

2010-08-08 @ 13:25:58
Postat av: jama

Mysig familj du har :-)

2010-08-08 @ 22:58:57
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: A

Härliga bilder!

Blev lite sugen på att "färja" i en sån där fin hytt.

Blä för våningssängar under vattenytan!

2010-08-09 @ 15:38:51
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Fru P

TACK!

2010-08-10 @ 11:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0