Summa summarum!


Här kommer några bilder som talar om vad jag haft för mig den senaste tiden...

Vi hörs snart igen!



EN HELT VANLIG LÖRDAG HEMMA HOS MIG o BALETTLIGAN


Om man inte får vara med o spela med syrrorna...


... så får Dipsie väl ställa upp :)


SONISPHERE STOCKHOLM 2010


Laddar inför Sonisphere på en pub i Vasastan...


... min lill-kusse, Ankan, DRC och några till!


- Giiiirls giiiiirls giiiiirls! Hot lips, fingertips...


Min Anka.


Min hårda snubbe.


Jag o min hårda snubbes hårda kusse.


My white Converse goes brown.


Maiden asså...


ÄLDSTAS KVÄLL I STAN


Promenad genom stan.


Min älskade Äldsta...


... som gillar att grimasera!


Restaurangbesök. Hon fick välja - det blev pizza!


Som sagt...


My 3D girl!


Taget från DRC's fönster. Vink vink!


ÄLDSTAS o KLASSKOMPISENS GEMENSAMMA KALAS


Glad och förväntansfull!


Alla kalasgäster (hela klassen) blir indelade i lag...


... minigolftävling som togs på blodigt allvar!


Chips, popcorn, korv och godis...


... och presentöppning!


Proppfull med godis.


Mååååånga presenter blev det :)



Kommentarer
Postat av: Anders Ingvar

Vilket ljuvligt inlägg!

Verkar som att alla blir sjukt snygga i den där hatten, inte sant! Puss.

2010-08-18 @ 08:53:00
Postat av: Mor

Jag blir så glad av dina bilder! Kram

2010-08-18 @ 16:36:25
Postat av: jama

Haha, Dipsie - klockrent.

I morrn är det en liten tjej som fyller 4 år om jag inte minns fel. Hoppas ni får en mysig dag (om det är din barnvecka?)



KRAM!

2010-08-18 @ 21:21:12
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Fru P

Jama, yes imorrn blir bebisen fyra :) Tyvärr är det inte min vecka, men jag får rå om na ikväll o imorgon bitti :) Hon skall få sååååå många presenter av sin mamma må du tro ;)

2010-08-18 @ 21:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0