Bildinlägg!

Först några bilder från morgonens magiska promenad. Att få starta dagen med en timmas powerwalk i Hagaparken denna årstid är fantastiskt. Nästan så man blir lite religiös... sen följer bilder från gårdagens musikal. Jag = STOLT. Tänk att min lilla femåring stod längst fram o briljerade :-)

Idag är jag på strålande humör. Blir skönt med lite gocart o middag nu känner jag.

Önskar er alla rikligt med KÄRLEK!


Trött, lite svullen men frisk o laddad Fru P påpälsad o redo att göra Hagaparken!


Vackert!


Storasyster med kompis bänkade på första raden!


Closeup på pappan.


Jama var såklart där med sin familj för att titta på sonen...


Stjärnorna! Min älskling (Frk Mitten) längst fram närmast mikrofonen med danska flaggan på tishan.


Dansar o sjunger om miljö o återvinning!


Jaha, där försvann hon ett slag o bet på naglarna istället...


Tillbaka igen :-)


Yeeeayyyhhhh. Min lilla rockstar.


INLEVELSE! That's my girl!


"Det gäller dig och mig...."


 


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilket barnbarn man har! Stolt är jag! Kramar till tusen från mormor

2010-02-17 @ 16:05:17
Postat av: Garbo

Snuttan så sött!

Hon e fin den lilla herregud känns som det var 100 år sen jag satt där o kikade på sonen,åren går för jävla fort alltså...

Gick igenom alla hans kläder från baby till 10 års och sorterade,la alla minnessaker i en kartong och då dök den vita kavajen upp som han hade på skolavslutningen i 1:a klass,han gick kavat upp på scen o drog av en raplåt dansade o körde skiten ur sig min lille plutt! L

man blir onekligen stolt o rörd vid såna här ögonblick och man önskar man kunde frysa tiden ibland...



Stockholm ÄR så VACKERT!

Måste kännas lite andaktsfullt att gå omkring innan stan har vaknat till liv...



PÖSS!

2010-02-18 @ 08:57:50
Postat av: jama

Haha...de var såååå söta o duktiga. Min bet oxå på naglarna ibland. Han såg allmänt ut som en struts - lång hals som spanade efter mamma o pappa i publiken.



Ahhh man fick va med på ett hörn här i bloggen. Tur att du inte tog den andra bilden, hua... ;)



Härligt med en morgonpromenad - det är annat det än de mornar man ska lämna på dagis!



Kram på ré

2010-02-18 @ 09:31:20
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Nina

IIIIIIH... fy farao så sööööt!

2010-02-19 @ 10:06:14
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Underbart fina lilla prinsessa!!!

2010-02-19 @ 20:48:05
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Nellan

Sötis!!!

2010-02-19 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0