Men heeeeeeeeejje!


Jag är verkligen URUSEL på att blogga nu. Det känns inget bra. Jag har bara så himla lite tid över :-(

Men här kommer ett litet inlägg.

Med lite bilder över min vecka med mina UNDERBARA, FINA, FANTASTISKA och SOCKERSÖTA flickor.
Lämnade dem i morse till deras pappa och saknar dem redan men vet att de har det fantastiskt. De är på väg upp till Norrländska skogarna för skoteråkning o massa bus.

Fokus denna vecka - TRÄNING, KALAS, UMGÄNGE och JOBB! Har idag gjort ett monsterpass på gymmet. Allt perfekt upplagt! Det blev en SJUKT effektiv och bra träning. Känner mig stark som en oxe och det var härligt att se i spegeln att det bultar ut en o annan muskel :-P

Här kommer bilderna. TREVLIG HELG (imorgon håller vi på Anna B o NEO)!


Detta möts jag av varje dag varannan vecka:

Min älskade älsklingsbil. Säger vackert "hej gumman" när hon står så snällt o väntar på stationen :-)


Min älskade älsklingsbebis som kommer springandes på dagisgården med sitt glada lilla ansikte :-)


Min älskade älsklingsmittentjej! Yrväder som det tar en halvtimme att jaga upp på dagis.


Min älskade älsklingsäldsta som jag inte lyckades fånga på bild på skolan. Det fick bli ett hemifrån istället :)


En tiiiiiiillgjord treåring.


Min skottningsassistent Fröken Mitten.


Kärlek.


En DRC som i lördags hjälpte mig att mecka med hemmet :)


Kärlek.


Igår avslutade vi veckan med fruktprovning. Alla möjliga exotiska frukter provades och alla fick ranka.
Allt från grenadillos till indiska dadlar. SKITKUL! Kan varmt rekommenderas!







Kommentarer
Postat av: Anders Ingvar

Vad händig jag ser ut :)

2010-03-02 @ 20:39:53
Postat av: Patricia

super söta barn!! :D

2010-03-02 @ 20:54:19
URL: http://superninja.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fina barn har du , det vet du!!! <3



Hoppas allt är bra!!!

Bloggträff??? Längtar!!!



Puss

2010-03-07 @ 18:44:47
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0