Men herregud!


Jag har junte bloggat på hundra år. Det är ju skandal! Men det är väl fan va tiden går fort?! Fattar inte! När jag sitter framför datorn så jobbar jag mest. Annars hänger jag på Facebook, på Funbeat, På Motimate och sen hinner jag inget mer känns det som.

Jag är lika usel på att läsa alla andras bloggar o det skäms jag över. FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅT!


Det är några dagar kvar på den här veckan innan jag får hämta de små. Längtar!!! Har haft och har dock en härlig vecka ändå nu...

I fredags ölade vi med jobbet o sedan drog några kollegor med mig till Riche där jag blev bjuden på cava o mat. Trevligt. Älskar mina kollegor! De är liksom som... nallebjörnar o man vill bara krama dom.

I lördags kvistade jag iväg med tåg till Norrköping o hälsade på lillasyster med familj. B.I.L. fyllde år så han hade födelsedagsmiddag. Sedan gick jag o syrran ner på stan o fick ÄÄÄÄNTLIGEN kolla på Snabba Cash. Jag gillade den filmen - oavsett om den blivit sågad av många. Jag tycker det var GRYMT skådespeleri!!! Är lite kär i den där Mrado som spelas av Dragomir Mrsic :-)



I söndags åkte jag "hem" till Stockholm igen och hade en skön, lugn o härlig hemmakväll med min kärlek.

Igår fick jag äntligen hänga på gymmet igen! Som jag längtat o laddat! En timmas svettigt danspass med världens bästa instruktör. Jag är i himmelen på måndagar 17:30 på SATS Odenplan kan jag säga!

Idag ska jag hem till the fucking shithole o kolla på MUSIKAL :-) Min älskade Fröken Mitten skall tillsammans med alla andra femåringar i kommunen uppträda. De har övat två terminer på detta o jag ser verkligen fram emot att få se o höra allt nu!!

Jag är en så'n där blödig morsa så jag lipar jämt. Lär bli så även ikväll... Skall även göra lite väsen av mig :-P Sitter man där inträngd bland noppiga fleecetröjor, foppatofflor o utväxta henna-frisyrer så måste man få apa sig lite. Sedan är det inte Äldsta som uppträder vilket betyder att jag får vissla, skrika o göra som jag vill :-)

Fröken Mitten har inte förbjudit mig till sådant ännu. Hihi. Fru P skall därmed vara hejaklackare numero uno.

Efter musikal blir det tillbaka till stan igen o springa till gymmet. Bygga lite muskler o springa terräng på löpbandet. Sedan "hem" till mannen i mitt liv.

Imorgon - night out med jobbet igen. Lite bus direkt efter jobbet o sen middag på något ställe på söööööder (usch, kniv-söder tycker jag e lite lässssskigt). A ja.


Önskar er en skön vecka. Kanske hörs vi igen snart. Kanske inte.




Kommentarer
Postat av: Cian

Ja du hjärtat...



Bloggeri bloggera!



26:e??



Pöss

2010-02-17 @ 09:50:42
URL: http://cianmillan.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Massa kärlek strömmar ur ditt inlägg.

Så underbart att läsa att du har det bra, med din kärlek, prinsessorna, familjen, vänner och arbetet! Fantastiskt!<3



Är inte alls länge sen det var dåligt med dig, minns hur jag led med dig under din svåra tid och hur man känner sig hjälplös som inte kan göra något för att hjälpa.



Tänk vad livet kan ta vändning fort...

Nu kan det väl inte bli bättre och jag är otroligt glad över att du verkar lycklig!

Du är värd det bästa och jag hoppas det får fortsätta så här!:-)För alltid!!!



Livet är allt bra konstigt ibland!:-)



Puss o Kram hjärtat!<3

Iam happy for you!

2010-02-17 @ 15:35:58
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Fru P

Cian, hmmmm låt mig se efter...



Alexandra, åh va gullig du är! Tack tack tack!

2010-02-17 @ 15:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0