Tack Gudrun!



- Och priset till "Bästa pendlare" går till............. GUDRUN!!!!!!


För första gången i mitt pendlarliv så fick jag idag "sällskap" av en medresenär som jag GILLADE :-) Hon kom in en station efter mig, ursäktade sig och klev över mina väskor på ett trevligt och respektfullt sätt. Hon doftade nyduschad och fräsch. Hon var kanske 10 år äldre än mig, typ runt 45-50 år. Såg superfräsch o modern ut. Snygga o rena kläder. Snygg frisyr. Snygga brillor. Snygga o välvårdarde händer.

Hon stoppade in en minttablett i munnen när hon skulle ringa. Hon gjorde ALLT rätt :-)

Hon pratade lågmält i telefonen vilket gjorde att hon inte störde någon som satt o sov eller läste en bok. Hon öppnade samtalet med "Hej det är Gudrun" och då log jag. VILKET VACKERT NAMN!!! Fick jag en dotter till så hade hon fått heta Gudrun.

Underbara människa.

Tack Gudrun! You made my day.



Kommentarer
Postat av: Grannen

Själv fick jag en vitlöksstinkande, med tops genom sina blödande piercingar flåsande mot mig. Hoppas jag får Gudrun på väg hem :)

2010-02-02 @ 09:33:46
Postat av: pangis

Plötsligt händer det...

2010-02-02 @ 11:31:21
Postat av: Fru P

Åh fyyyy fan Garbo. Jag hade nog dött.



Pangis, aaa...

2010-02-02 @ 12:12:25
Postat av: A

Låter ljuvligt! Nu pendlar ju inte jag. Åker inte ens lite buss.

Men i fredags, på tåget mot Stockholm, så fylldes vagnen av unken andedräkt när tågvärden pratade och ville se biljetterna. Urk! :/

2010-02-02 @ 15:57:35
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahahaha.... ja då tackar jag oxå gudrun!!! Hon va najs... och du e rolig!



PUSS

2010-02-03 @ 08:27:08
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fisen

Länge leve Gudrun!!!!

2010-02-03 @ 14:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0