Harmoni igen.


Hade snack med na ikväll. Det gick bra. Case solved. Skönt. Skönt som fan.

Hon ropade precis o ville visa något. Jag gick in och där satt hon med sitt kära Nintendo DS.

- Vad ska du visa? Frågade jag o tänkte för mig själv att neeeej jag vill inte titta på någon ny hemlig gång hon hittat i Super Mario...

Hon visar mig displayen o där står det "jag älskar dig mamma".

Skruttan hade alltså bemödat sig med att skriva så för att sedan visa mig........ jag fick svara också :-)


När jag sade god natt så sa hon "den här natten blir mycket bättre än förra natten".



Mycket riktigt.

Jag = glad.

Kommentarer
Postat av: Mor

Åh vad skönt! Kram Mor

2010-01-26 @ 22:07:34
Postat av: jama

Naaahhh, skruttan.



Det är motgångar o det är medgångar.



Kram

2010-01-27 @ 08:52:05
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: A

Vad skönt att allt ordnade sig!



Jag känner så väl igen den där känslan du beskriver.

Man är så laddad och inställd på att allt ska vara bra. Man ska vara lugn och en "snäll mamma". Och så händer något, och allt bara skiter sig. Och sen sitter man där och mår piss själv. Känner sig som världens uslaste mamma.

Mannen brukar "skälla" på mig för att jag tar på mig allt. Vissa dagar är samvetet så tungt och svart så man knappt orkar med sig själv.

Tur att det går upp och ner...

2010-01-27 @ 08:55:27
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Carro Riex

Du är en fantastisk mamma Malin :) Tjejerna ska vara glada att de har dig! Kram

2010-01-27 @ 09:18:48
Postat av: pangis

Gumman:-)

2010-01-27 @ 13:04:46
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

Pangis, :-)



Carro, åh va söt du e som tittar in då o då. Tack för så fina ord. Lunch snart (blev ju inget i mellandagarna)?



A, mmmm skönt med fler som känner igen sig. Man känner riktigt allt stöd från alla er fina bloggerskor!



Jama, vänta bara ca fyra år så ska du se att du också börjar känna igen dig :-)



Mor, ja visst. Förstår att du också sitter där borta på kammar'n o oroar dig ;-) Du kan vara lugn, det är tre välmående o för det mesta glada o spralliga tjejer vi har :-) Ser fram emot nästa helg!!!!!!!!

2010-01-27 @ 13:16:12
Postat av: jama

4 år!! Jag känner igen mig redan nu. Min äldsta blir ju 6 när som helst - lilla tonåren kallas det visst.

2010-01-27 @ 13:45:44
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Fru P

Ahhhh, tänkte mest på lilltjejen. Trodde nog att killar var mer lätthanterade än tjejer - men jag har ju ingen erfarenhet av de där små med snopp :-)

2010-01-27 @ 13:49:51
Postat av: Anders Ingvar

Bra kämpat knalin! Du kan du!

2010-01-27 @ 18:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0