Min jävla glapptrut!


Jaha så har man gjort det igen.

Står i köket på firman o babblar högt, vitt o brett om en viss person här på kontoret som jag AVSKYR. Blev rålack imorse när jag kom på henne med att bara ta sin jävla kopp ur diskmaskinen o sedan skita i att plocka ur resten... sånt gör att vi andra får plocka hela tiden. Om alla hade hjälps åt så skulle det inte uppstå irritationer.

Nåväl, jag står där o beskriver att jag tycker hon är oförskämd, ouppfostrad o helt dum i huvudet. När mina kollegor frågade vem jag pratade om så beskrev jag henne i DETALJ. Högt o precist.

Går ut ur köket o vem sitter i soffan utanför med laptopen i knät? Jo hon.


Och ni som känner mig vet ju att min röst lite skär igenom bruset. Så hon hörde garanterat VARJE hårt litet ord.


Guuuuud va jag skämdes men låtsades som ingenting. Nu sitter jag här o laddar... laddar för en konfrontation. Har bestämt mig för att gå ALL IN o tala om exakt vad jag tycker. Stå för varje ord hon eventuellt har hört.

Det får bli som det blir.




Pirrrrrrrrrrrrrrr.

Kommentarer
Postat av: Fisen

BRA!!!

Nu fick du en massa vuxenpoäng!

Det är modigt att våga stå för sitt ord!

Men jag kan lixom höra din röst....

Kram

2010-01-28 @ 11:59:11
Postat av: pangis

Du är väl inte den som ska skämmas snarare lata laptopbruden..



Heja!

2010-01-28 @ 15:37:24
Postat av: Magnus

Allt man säger om någon ska man våga säga till någon. Update, please!

2010-01-28 @ 17:34:45
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: A

You go girl! ;)

2010-01-28 @ 21:21:53
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: lillasyster

hur gick det då??

2010-01-28 @ 21:43:55
Postat av: jama

Precis, hur gick det???

2010-01-29 @ 09:03:24
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Garbo

Piiiinigt men en risk man får ta då man inte kan hålla sig,jag tycker det är bra om du går fram o berättar direkt vad det är du retar dig på och förklara "att om du hörde mig så var det just det jag pratade om."



Lycka till!

Kram

2010-01-29 @ 09:06:15
Postat av: Anders Ingvar

Ha ha, en klassisk Knalin!

2010-01-29 @ 09:26:26
Postat av: Fru P

Jag har inte behövt konfrontera henne ännu. Hon undviker mig märker man tydligt så det blir nog ingen catfight. Tack o lov.

2010-01-29 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0