Nysnaggad o på G!


Igår gick jag o klippte mig. Blev SJUKT nöjd. Som vanligt när jag besöker Martina. I just love that woman! Nästan gratis o man får det preciiiiiis som man vill.

Blir så impad av frisörer som fattar! Jag förklarar lite luddigt o hon bara gör det perfekt. Frågade henne "om du fick helt fria tyglar - vad skulle du då göra med mig" och hon svarade att det skulle bli exakt en sådan här frisyr. Så hon har råkoll.

Blev pojknacke. Har insett att det är en sådan nacke jag trivs bäst i!


Så är det fredag idag o det känns ju helt okej ;-)

Snart har vi fredagsbärka här på firman. Gott. Åh så gott.



Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Anders Ingvar

Fan vad snygg du är!

2010-01-22 @ 16:18:16
Postat av: Fru P

Äsch.

2010-01-22 @ 16:21:39
Postat av: A

FOTO! klapp klapp klapp FOTO! klapp klapp klapp FOTO! klapp klapp klapp FOTO! klapp klapp klapp FOTO! klapp klapp klapp FOTO! klapp klapp klapp

;D



Ha en kul fredagskväll!

2010-01-22 @ 21:05:19
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

Klippte mig också i veckan, blev pojknacke här med.



Kram

2010-01-23 @ 15:24:37
URL: http://mzmalliz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0