Pic's


Ytterligare en vecka har gått med småglin. Det har varit fantastiska dagar o jag längtar redan massor till nästa gång jag får nypa i deras små kinder.

Här kommer några bilder.


Lilla Hon o "Fia" med sina nattlinnen.


Gräns på lunchval. De önskade sig tomatsoppa (?) o åt som om de inte sett mat på länge... what??


Äldsta gör ängel.


Fröken Mitten gör ängel.






Nintendo DS is the shit.




Samla snöblock e tydligen roligt...




Konditor Lilla Hon.


Idag fick jag äran att ha med mig Äldsta till jobbet...

... men nu är hon hämtad av sin pappa o här sitter jag med en massa mys i kroppen efter flera dagar av kärlek i form av tre små flickor.



SUCK! Jag e så glad att jag är deras mamma.

Kommentarer
Postat av: Sjuvagnsmamman

Med all rätt är du glad. Den där lilla (dvs Äldsta) inger riktiga kramimpulser!

2010-01-07 @ 15:15:18
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Fru P

Hihi ja o hon är MINST kramig av alla tre... fast du fick en idag - det = STORT! Känn dig utvald!

2010-01-07 @ 15:17:19
Postat av: Mor

Vilken härlig vecka ni verkar ha haft. Längtar till vår myshelg! Kramar i massor.

2010-01-07 @ 19:54:03
Postat av: Nina

Sitter här och tittar på dina bilder... asså, när du och jag lärde känna varandra så var dom så himla små! Minsta var typ precis född och du var mammaledig.. nu är hon konditor liksom! ;) VA? Shit vad fort det går... är i en sån period nu oxå, Milo ska börja dagis och jag har lite ångest för det. MEN MEN, vi vet ju hur skönt det är sen när man är tillbaka på banan igen!



Puss och kram!!!

2010-01-08 @ 07:38:22
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fru P

Mor, ja det var en underbar vecka!



Nina, ja visst går det fort?! Jag är dock ingen bebismamma så jag tycker det blir roligare o roligare!! Men visst tycker man att tiden går skrämmande fort ibland... och ja, när du träffade mina barn första gången så var Lilla Hon en pyttebebis :-) Puss på dig.

2010-01-08 @ 09:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0