Some pic's


Lägger ut lite bilder. Har inget att skriva om. Tackar min fina granne för att hon finns. Grymma, grymma grannjävel :)



Min bebis med nymålade (självklart svarta) naglar :)


Äldsta o granntjejen kör inlines i området.


Min underbara cykeltjej, Fröken Mitten.


Vurre-lunch hos världens bästa granne.


Lite vingligt för Äldsta som rullar för första gången, min underbara granne hjälper till!


Företagssamma småttingar. Kom o köööööööp!


Mälardopp. Här Fröken Mitten o Lilla Hon.


Utsikt från bryggan. Magiskt.


Fika är en självklarhet när man hänger på stranden/bryggan...


Äldsta o grannflickan. Sååååå fina.


Saft o kakor...


... o kaffe o kakor till mammorna :)


Spionerar på firrar.


Jag o grannen tar en välförtjänst skål!


Vi trotsar regnet o hänger ute ändå. Här är Lilla Hon mellan mina ben (iiiuuu lät lite skumt va)...


- Tiiiiitta va viiii hittade i skogen!!!!!


Kärlek på gatan... Fröken Mitten o grannpojken ♥


Svårt att pussas med hjälmar på :)


Alla bra dagar skall sluta i tragedi. Fröken Mitten o alla barnen gallskrek varav jag o grannen kutar ut med våra hjärtan i halsgroparna o vad finner vi? Jo, Fröken Mitten med blodig fot. Hon hade tappat en stor, tung bräda rakt på fossingen. Tack o lov fick jag hjälp av en lugn o sansad grannfru som hade alla resurser (sprit, plåsterremsor, proffsplåster). Ihoptejpat o fint.... får se imorgon om vi behöver åka in o kolla. Håll tummarna!!!!



Natti natti.

 


Kommentarer
Postat av: Morsan

Vilket ljuvligt sommarlov tjejerna har! Hoppas att Mittens fot slipper åka till vårdcentralen. Kram

2010-07-29 @ 09:03:44
Postat av: A

Härliga sommarbilder!

Men lite usch på foten. Ser läskigt ut!

Hoppas det läker fort och bra.

2010-07-29 @ 14:16:35
URL: http://minsoffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0