Ursugen!


Alla som känner mig o som träffat mig vet att jag ALLTID har på mig mitt finaste smycke, dvs min älskade klocka. Kan inte vara utan den. Den är på mig jämt o jag känner mig totalt utlämnad o naken utan den.

Larvigt? Javisst, lite kan jag erkänna men jag älskar den så och är så glad att jag har den. Den finns inte längre att få tag i så den är värd lite extra mycket för mig då förstås.

Skulle ha svårt att byta ut min klocka mot någon annan men när jag såg dessa pärlor så förstod jag att det visst är möjligt (ombyte förnöjer som det heter)!


MEN KOLLA IN SKITEN!!!!



Den jag har idag är precis denna modell bara det är att min är helkromad. Denna är ju FANTASTISK! Svart OCH vit o så med de där nitarna jag bara älskar. Fyyyyy helvete va snygg. Vill ha vill ha vill ha!




Ahhh men jag dör lite nu. Snacka snygg klocka. Herre min skapare. Kromad. Svart urtavla och så de gula detaljerna. Vill ha vill ha vill ha!





Men tjena hej! Hur cool kan en klocka bli? Vill ha vill ha vill ha!



Klockor alltså. Man borde fan ha en för varje tillfälle.

"If I was a rich girl... nanananannaaaanaaaaaa..."


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag är oxå en riktig SUCKER för schyssta klockor, och skulle nästan kunna hitta en kille efter hans klocka! Tony har en DIESEL... helt klart de snyggaste killklockorna som finns.



Själv har jag en TISSOT, en herrklocka som jag ox¨å bara ÄÄÄÄLSKAAAAR!!!



PUSS ♥

2010-07-13 @ 17:47:41
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: A

Precis som Maria Montazami och hennes läppstift:

Utan det känner jag mig naken, rädd och exposed!

Hihihi!



Skitsnygga klockor!

2010-07-13 @ 22:28:20
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Fru P

Nina, klart Tony har en Diesel :-P Good for you ;-)



A, japp Maria M har bra lines man kan köra ;)

2010-07-14 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0