10 cm längre :)


Ja, ni må tro att jag växt o blivit lång o ståtlig på ett par dagar! Får så många fina komplimanger hela tiden och jag kan inte tro att det är sant!

Jag, liksom många andra har ju bekräftelsebehov och när man blir överöst av superlativ så mår man ju bara bra.

Först Ninas kommentar här på bloggen igår;

"Fan va snygg du är, scrollat ner här och tittat på dig och det fucking lyyyyser om dig om dig bejbi!! Wiiie va härligt..."

Va?? Det är minsann inte alla människor i världen som bjuder på sådana fina ord! Det gjorde mig alldeles varm och lycklig i själen. Tack Nina. Skönt att höra ♥

Fick mess nyligen av någon jag inte tänker nämna, där det stod;

"You little teaser... idag när jag såg dig ville jag boka ett hotellrum :)"

Sedan fick jag höra i hissen av en tjej på vårt jobbs våningsplan (ja hon är engelsktalande) igår;

"How often do you exercise? It sure looks like you are so fit that you would be able to qualify in the Stockholm Marathon or something..."

Va?? Gud va vänligt. Det där är en tjej jag i princip aldrig pratar med. Och så bjuder hon på det. Fantastiskt.

Normalt sett så brukar jag ruska på huvudet o säga typ "neeeeeee" men jag sade bara tack och kände mig stolt och glad över att det faktiskt syns att jag anstränger mig!

För mig har ju träningen blivit terapi. Detta sedan innan jag o Jeppe beslutade oss för att skilja oss. Min terapi var gymmet och så har det varit sedan dess. Gymmet eller löpningen. Det är sååååå jävla skönt att ta ut sig och medan man svettas som en gris och utmanar sig själv o sina muskler så passar man på att rensa ut allt skit man har inom sig.

Fantastiskt. Kan varmt rekommendera det till ALLA!


Upprepar mig igen (tänker på mitt förra inlägg) och skryter här också om att jag tog mitt personliga i pullups igår. Mitt mål var att klara av tre på raken. Igår brände jag av FEM! Och efter det gjorde jag 3x3. Stark som en oxe och åter igen - teeeraaaapiiiiii.


Denna dagen har varit gudomlig. Morgondagen kommer bli gudomlig. Midsommar kommer bli gudomlig. Semestern kommer bli gudomlig. Livet är och kommer förbli gudomligt.

Jag har storslagna planer för mig själv.



Kärlek till er alla.


Kommentarer
Postat av: Grannen

http://www.youtube.com/watch?v=xNCoEbAdCk4



så gör vi me pappi! :D



Härlig du är!! Brrrrrrrrraaa inlägg bra pepp :)

2010-06-22 @ 21:27:53
Postat av: Fru P

HA HA HA HA HAAAAAAAAAAAAAAAAAaa man kan fan inte få nog av det där. TACK.

2010-06-22 @ 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0