Oj.


Idag tar jag nog rekord i antal inlägg per dag :) Är lite på hugget känner jag. Det måste vara energin jag fått av denna fantastiska dag!!!! Weeeeiiiii.

Hittade mina gamla dagböcker när jag tömde en viss vind. Och en av dem har jag sträckläst nu sedan igår.

SJUUUUUUKT va roligt. Vilken jädra tur att jag skrev ner allt på den tiden... annars hade ju mycket varit som bortblåst.

Detta är det första jag bjuder på. Lär bli fler i framtiden också :)

◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊

28/10-90 Söndag

Just nu ligger jag i min sköna säng och doftar på min kudde... det luktar Peter som sov över här till idag. Jag älskar honom så. I veckan har inget särskilt hänt, bara tråkig skola. I fredags hade Töke fest. Det var så där. Helt plötsligt mitt i festandet kom Maria (Blomman) och en grabb som heter Conny fram till mig och började skälla ut mig för något som hände för säkert en månad (minst) sedan. Men Blomman är ju en tönt oxå!

Igår (lördags) satt bara jag och Peter framför TV:n. Han sov som sagt över här!

Idag så har jag och min vän Jill varit uppe i Valsta och ätiti, hyrt film (The Outsiders) och suttit hos Jill ett tag. Filmen var sådär. Imorgon är det måndag och det är JÄÄÄÄÄÄVLIGT skönt med lov!

Dagens:

Väder - IIIISKALLT!
Mat - Västkustsallad!
Fitta - Maria (Blomman)
Snutt - Peter o Daniel (Thunis)
Vänner - Jill!
Syssla - Svulla & TV
♥ - PETER (Vem annars?)

Mening - I WILL NEVER LET GO OF PETER. I ♥ HIM!

◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊

10/3-91 Söndag

Igår gjorde min älskade Peter slut med mig! Hux flux bara. Han sa att han hade tröttnat! Jag har grinat och grinat och det verkar aldrig ta slut!

Nu är det bara att vänta o hoppas att han ångrar sig! Åh, jag som trodde att han och jag ALLTD skulle va ihop!

Han har ju till och med sagt det själv.

Jag älskar dig såååå, Peter! Kommer alltid att göra det! PLEASE COME BACK!

I LOVE YOU.


◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊

29/4-91 Onsdag

Hallo again! Idag har jag varit i plugget FÖRUTOM de två sista timmarna då jag, Anki och Fia åkte till Centralplugget o hälsade på! Förresten, igår va jag med Peter som sov över här till idag. I LOVE HIM.

De timmar vi haft idag var bl a: Handel, handel, kontor, kontor, lunch, ekonomi, ekonomi, gick hem! Kul va?

Idag tränade vi också, det var jobbigt för jag va så trött.

Sandra verkar inte vilja veta av mig längre, skit i henne! Vill hon vara stroppig med balla Bullan så får hon väl vara det. Jaaaaaaaaaag bryyyyyyyyyyyr mig EJ!

Dagens:

Väder - Sol, lagom kallt!
Vänner - Anki, Jenny och Fia
Skolmat - Ugnspannkaka
Mat - Kött av nåt slag
Syssla - skola, träna, TV
♥ - Peter!
 
Mening - Give peace a chance!

Love you Peter.

◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊



Ha ha underbar läsning. Man inser att det var lite "fram och tillbaka" med kärleken redan då :)

Det kommer som sagt mera...


Kommentarer
Postat av: Nellan

Underbart! :)

2010-06-23 @ 09:47:35
Postat av: A

Gu' va kul med gamla dagböcker. Ska kanske låsa upp min gamla "hemliga låda" och läsa mina också. Det var ett bra tag sen.

Din blogg är verkligen full av sprudlande energi och positiva känslor nu. :) Så som jag uppfattar dig när jag ser bilder på dig också.

Blir både glad och lite sorgsen när jag läser här.

Glad, för jag blir lite peppad och glad för din skull.

Ledsen, för att jag önskar jag kunde känna samma glädje som du. I mycket gör jag det, t ex vad det gäller familjen, min man och mina barn.

Men jobb, hälsa, psyke och annat är inte på topp.

Men en sommar och semester kan nog göra underverk. Åtminstone känns det så.

Och jag ska definitivt fortsätta läsa din blogg och fortsätta peppas.

Snart kanske jag inhandlar ett par löparskor också... ;)

2010-06-23 @ 14:38:17
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Fru P

A, jag är glad över att jag kan bidra med lite pepp men önskar såklart jag kunde göra mer underverk för din skull. Aldrig roligt att behöva gå o må dåligt, vare sig det är jobb, hälsa, psyke eller annat strul... jag har ju haft VÄRLDENS svacka när det gäller privatliv nu i ett par år men börjar se ljuset i tunneln och det tack vare min blogg (faktiskt) och allt pepp jag får härigenom samt VÄNNER, familj o självklart mina tjejer. Utan dem hade jag inte varit någon. Jag hade gått under o lagt mig för att dö i en snödriva. Typ.



Det är så viktigt att ha fina människor omkring sig som bryr sig om. Som finns tillhands. Och, jag tjatar om det igen, att man hittar sin egen terapi. Jag hittade min genom träningen, men även genom att blogga/skriva om det. Man får perspektiv och alla ljuvliga läsare lämnar ifrån sig otroligt värdefulla tankeställare!!!



Kämpa på o hoppas att du får en fantastisk sommar som ger dig energi, kraft och hopp!! Se till att bara umgås med de du älskar och för guds skull - skaffa ett par sköna skor så du kan promenera MYCKET (om du inte orkar springa) :)



Stor kram o tack för fina ord.

2010-06-23 @ 15:15:37
Postat av: Ankan

Hahahaha, guuud va roligt! Kommer tom ihåg när vi åkte från plugget till Central.. Snacka om att vrida tillbaka klockan ;)



Puss min vän!

2010-06-23 @ 19:17:11
Postat av: Pangis

Ha ha ha .. jag förmodar att du kom över nämnde Peter:-) puss och trevlig midsommar, kör försiktigt!

2010-06-24 @ 07:03:41
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: A

Tack för det gulliga svaret! <3

Och jag SKA köpa nya skor. Lovar! ;)



2010-06-24 @ 07:47:54
URL: http://minsoffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0