Sunday, bloody wonderful Sunday!


Aaa gårdagen var härlig på många sätt. Och den gjorde min helg fulländad. Den gick i frisk luft-, träning-, god mat- och goda vänners tecken. Precis så som söndagar bör se ut när man inte har tre små sessor runt benen.

Här kommer några bilder :-)


Efter gymmet drog jag o Ankan till Skrapan o där skulle det minsann provas kläder... här är Ankan i provhytten och VIPS gick hon ut därifrån sjuhundra spänn fattigare. Fyndet? En städrock :-)


Och jag var så när att köpa denna fantastiska Odd Molly blus..... IIIIIIRRRROOONIIIIII!


Mötte upp Nellan o en snygg kille på Götgatan. Vi tog en liten promenad till Nytorget o där hittade vi detta lilla söta ställe som heter Mississippi. Sött ställe, söt servitör, sött sällskap, söta gäster i övrigt också (typ Danny Saucedo).


Now this is what I call a BRUNCH! Omelett med parmesanost, tomat, lök. Sallad. Bacon. Klyftpotatis. Chilibea! Vi höööööörs så jävla gott...


... och inte en äkta brunch utan American Pancakes. Här exempel på bärpannkaka o chokladpannkaka. Och så lönnsirap o glarre förstås. Weeeeiiiii.


En liten skur kunde vi stå ut med...


... för sedan kom ju vår vän solen tillbaka!




En helt perfekt dag som sagt!!



Och så hittade jag detta ljuvliga foto också, måste ju bjuda även på det även om det inte har ett jävla dugg med min helg att göra;


Aaaaa men dör man eller. Äldsta i sin nya fotbollsmundering. Så jävla SNYGG fotbollsspelare har ni väl aldrig skådat tidigare???

♥ My girl ♥


Kommentarer
Postat av: Fisen

Kul att ni var på Mississppi..ägarna hade ju Amandas i Sigtuna innan..nästan som "hemma", hör av dig nästa gång du är på söder så kan vi kanske ses över en öl?!

Kram

2010-06-15 @ 16:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0