Firman, inavelluder o punkbabeskor.


Oj oj oj vilken helg vi haft. Heeeeeeelt sinnessjukt! Önskar vi hade en liknande helg att se fram emot SNART igen för den gjorde mig så gott :-)

Har skrattat så att både mage o käke krampat. Vi har svinat ordentligt och hade någon utanför Firman hört oss hade ingen trott sina öron.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAALET. GAAAAAAAAAAAAAAAALET. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAALET.

Har hundrafyrtioelvatusen bilder att bjucka på men har precis lagt upp fler i Facebook o orkar inte börja om här... får isf bli senare. Den som är nyfis får helt enkelt kika in där.


Sen måste jag få berätta om kvällens gympass. Jag o grannen gjorde dubbelpass i form av en timmes pump först o sedan direkt dansaerobics. Svettigt men lite trist. Saknade den ordinarie instruktören på dansen o den som vickade var ett skämt. Men men, svettig blev jag o jag maxade så att kroppen skakade. Det är ju så det skall vara.

Hur som helst... det är helt sjukt vad för folk som finns här i hej-kom-o-hjälp-mig. Den ena bräcker den andra asså och jaaaaaaa jaaaaaaaa jag e inte perfekt men jo... fan... jag är tamejfan perfekt om man kollar runt.

Det är som att kliva rakt in i "Den Sista Färden". Gympassen var som ett avsnitt ur "En annan del av hej-kom-o-hjälp-mig". Man blir liksom... mörkrädd.


Tanterna/tjejerna/ludren som hänger där är helt osanna. Jag visste ett tag inte om jag skulle gråta eller skratta. Oj oj oj.

Nåväl. Jag må låta ytlig (vilket jag nog till viss del är) och elak men jag tror att MÅNGA skulle reagera som jag. Hur ser de uuuuuuuut????? Hur tänker de?????? Varför gå på ett danspass när man inte kan skillnad på höger o vänster? 

GRÄNS är ordet. Måttet är lite rågat. Fr o m nu om jag skall ta mitt beniga arsle ner till det gymmet en gång till så skall jag först o främst se till att ordinarie är på plats o sedan måste jag försöka lära mig att inte bry mig så mycket om de andra runt omkring. Jag måste försöka hitta ett sätt att foka på det JAG gör så att jag inte virrar bort mig för att någon gris gör fel.

Fokus Fru P. Fokus!



Till sist. Har skaffat mig ett par asgrymma Dr M. 

YOU LIKE????????

 


Kommentarer
Postat av: A

"Inavelluder"!!! Moahahaha! Guuuu' va' nyfiken jag blir på hur de ser ut de där banjospelarna. :D



Najsiga boots!

2010-03-30 @ 13:02:43
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Anders Ingvar

Ser ut som ett par netta och svala vårskor! Men satan så GRYMMA! grattis.

2010-03-31 @ 11:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0