Himmel o helvete!


Jag är i himmelen!

Jag har haft en grym helg med mina fina flickor. En GRYM helg verkligen. Och så det här vädret!!! Jag är verkligen en vintertjej och den vintern vi haft nu tar priset av alla vintrar jag upplevt i mitt vuxna liv!

I fredags hade vi en supermysig kväll. Istället för att bänka oss framför Let's Dance så spelade vi sällskapsspel och pratade massor! Det var urhärligt.



Lördag spenderade vi utomhus heeeeeela dagen. Tack gode Gud för goda grannar. Vi fixade i ordning ett vardagsrum utomhus, skottade upp soffgrupp o tände grillen. Jaaa jaaaaaaaaaa - jag o grannen kände oss verkligen som två äkta Präkt-fruar :-)







Vem vet vad som flyger i oss nästa helg vi har ihop, kanske drar vi fram symaskinerna o syr våra egna kläder? Eller kanske virkar nya grytlappar?

När vi varit ute en hel dag så gick vi in o började förbereda för den Andra Chansen-kvällen. Anders Ingvar kom på besök och efter middagen var det dags.

Det var då helvetet brakade loss.

VAD I HELVETE??!! Pernilla Wahlgren och Jessica Andersson? Jag messade ut till alla jag kände att jag skulle lägga mig naken i snön och dö lite om Jessica gick vidare... jag lever än så det löftet höll jag inte. Men jag var bra nära kan jag säga!!

Tänk om Jessica vinner hela skiten? Vad gör jag då? Ja men då måste jag ju bojkotta detta årliga evenemang som jag egentligen älskar. För jag lovar att Jessica Andersson ger mig klåda och skulle hon representera mitt land i ESC så måste jag antingen fly landet eller göra något annat drastiskt. Lägga mig naken i en snödriva är nog inte så skönt och Jessica är inte värd den smärtan... nej, jag får väl hitta på något annat. Som jag kan hålla också.


Kan någon säga mig varför Alcazar aldrig får en värdig placering?


Kommentarer
Postat av: A

Vilken helg du haft! Låter verkligen mysigt!

Själv såg jag inte Andra chansen. Men jag fattar INTE att Jessica Andersson gick vidare. Det var ju för fan det sämsta låt hon någonsin tävlat med i Mello.

Jag håller mina tummar för Salem al Fakir nästa lördag. Den låten växer hela tiden. Olas är inte så pjåkig heller. :D

2010-03-07 @ 20:53:56
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Joel

Det är inte ofta jag kommenterar dina inlägg, men idag måste jag bara. Jag är imponerad av ditt uteliv. Riktigt nice soffa och skön grillning. Du får lära ut dina kunskaper i sälen :)



Hälsa tjejerna

Kram

2010-03-08 @ 20:19:48
Postat av: Fru P

A, jaaaa det var en superhelg :-) Och håller med gällande Jessica. Verkligen! Tror o hoppas på Salem eller Darin på lördag. Har t om bettat på Darin. Ola gillar jag också men han kommer nog inte ens bland topp 5 är jag rädd. Kram.



Joel, åååhhh va roligt att du kommenterar :-D Det är som sagt inte vanligt ;-) Ja jag är imponerad av mig själv också och förhoppningsvis finns det massa snö kvar i påsk då vi kan göra vardagsrum eller grottor. Har fått blodad tand :-) Kram tillbaka o hälsa min fina syrra o min fina systerson!

2010-03-08 @ 20:25:31
Postat av: pezze

även om jag e döv, så ville jag oxå att Alcazar borde ha fått gått vidare..

för de var coola..

så e jag lite tveksam mot pernilla o Jessica!!!!!

lite fär alldaglig på ngt sätt ;/

vi behöver ngn som sticker ut ur mängden..

varför alcazar ej gick vidare. e väl att det e mång som kanske inte gillar homosexuelle Andreas... :O

men jag gillar do iallafall :)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0