If I was a rich girl...

... na na na na na na na na naaaaa! Think what that money could bring, I'd buy everything!

Nja inte riktigt allt, men jag skulle imorgon definitivt lunchshoppa följande!


Jag ledsnar aldrig på min klocka men visst fan vore det coolt att ha MINST ett till Diesel herrur. Aaaa.




MINST en alldeles egen Fred Perry wct ska jag ha!




En ny dator till Äldsta. 10 tummare o riktigt tjejig ska den va...




Mmmm i stort behov av ett par nya danspjuck. Nike är det enda som gäller!




MINST ett par nya Nudies, jajemänn!




Och så skulle jag kvista å det snaraste till coolaste Camden o go nuts i världens coolaste affär!






Drrrrrrream on baby.

Kommentarer
Postat av: jama

Jag vill oxå ha typ en miljoooon. Oj oj, tänk o kunna shoppa loss precis det man vill ha. Fast frågan är om man vore lyckligare då?? Jo, jag vore nog det..hihi.



Kram

2010-03-17 @ 10:54:40
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: A

En Lotto-vinst (på lite mer än 22 spänn som vi vann i lördags) skulle sitta fint!

Varför finns det så mycket man vill ha?! Jag bara undrar!

2010-03-17 @ 11:20:05
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jeansen!!! skitsnygga!!!



Jag kan köpa dom till idg när jag lir miljonär;-)



Hoppas allt är bra!



Puss o Kram

2010-03-17 @ 11:20:53
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Fru P

Jama, mmmm en miljon räcker inte för mina önskningar ;-) Kram!



Soffan, ha ha ja lite mer krävs. Den gången jag vann på lotto blev det exakt 22 465 spänn o då brände vi till NYC :-) Men det var då...

2010-03-17 @ 11:21:49
Postat av: Fru P

Alex, ja men gud så trevligt :-) Har redan Nudies, fast mörka. Vill ha ljusare. Det är ju VÅÅÅÅR!

2010-03-17 @ 11:24:48
Postat av: Bara Jag!

Och sen, man blir inte lyckligare av en miljon på banken. Det vet jag. Självklart underlättar det en hel del och man behöver "tänka" mindre.



Kärlek kan man inte köpa för pengar och jag skulle lätt byta alla mina pengar mot sann kärlek, trohet och tillit vilken dag som helst. Utan att blinka.



Kärlek före pengar - sen löser man livet och alla svåra frågor tillsammans.

2010-03-21 @ 08:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0