Jag & 7:an!


Ja jag har börjat kalla Äldsta för 7:an. Någon brände av det namnet så nu får hon heta det :-) Idag har jag o 7:an haft en semesterdag ihop. Vi har haft världens bästa dag men den gick alldeles för fort :-/


- Är det säääkert att du ääälskar miiiiiiig......... Schlagerpoppar i bilen mot Jakan.


I väntan på att få bli klippt...


Nu ska det aaaaav!


Rätt mycket åker av...


En skitnöjd 7:a med värsta pokerfejset :)


Värsta fullträffen.


Morsan blev också snaggad. Och det REJÄLT!


I väntan på tandis.


Knäppgök.


Tant Tandis va snäll.


Trots VM i tandgnissel - nemas problemas :)


Bus på "stan". Vi lajjade "sisten är ett ruttet ägg" o hela den inavla befolkningen som vistades i hålans centrum trodde vi var freaks. Och ja... det var/är vi också. Men roligt va det.


Sen blev det utvecklingssamtal i plugget. Goooooooda betyg. Jag = stolt som en höna.


"7:an är mycket ambitiös o arbetar mycket målmedvetet. Har god taluppfattning o inga svårigheter med att förstå instruktioner. Har hunnit långt i sin läsutveckling. Kan läsa svårare texter med flyt. Läser med inlevelse och fin betoning. Har lätt för att berätta inför andra o räcker ofta upp handen vid genomgångar! Är självgående o tar ett stort ansvar över att komma vidare."


"7:an är en mycket mogen och klok tjej. Hon har många kamrater o visar omsorg över sina kamrater. Mycket att aktivera sig med under rasterna. 7:an tar stort ansvar över sitt lärande. Har en god koll på hur arbetsgången fungerar i de olika ämnena o arbetar självständigt. Har med sig sina läxor o har gjort dem väl."


Fan va hon e cool den där ungjäveln!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Världens snyggaste tjejer!! Du var redan snygg innan, men hallå!!!! Kan bara säga tack för kaffet :-) du är skitsnygg!

2010-03-24 @ 22:02:47
Postat av: Mormor

Fantastiska, härliga, vackra, coola etc etc....det är vad ni är! Kram Mor-mor

2010-03-25 @ 08:29:11
Postat av: A

Två tuffa, snygga tjejer!



Var själv och klippte mig igår. Hade lugg som gick att sätta bakom örat = lång. Ville klippa lite snedlugg...det blev för kort! Suck! Försöker att inte bry mig...den växer ju ut. Men jag måste köra hårt med plattången annars drar den upp sig och jag ser helt mongo ut. (ursäkta det icke-pk order).

2010-03-25 @ 09:20:46
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: A

Men gud! Skäms själv att jag ens använde ordet. Det bara dyker upp i huvudet ibland. Finns kvar där sen barndomen när det bara var något man sa utan tanke. Sorry! :(

2010-03-25 @ 09:21:50
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Fru P

Uj uj uj, om du bara visste alla uttryck jag går omkring o säger. Måste passa tungan ibland o det är svååååårt.



Tack alla ni. Puss.

2010-03-25 @ 09:26:49
Postat av: Bara Jag

Åhh....det här kallar jag livkvalité och kärlek mellan mor och dotter. Tänk om man ändå kunde ha mer sånt här...

2010-03-25 @ 10:19:44
Postat av: pangis

Du stod först i kön när gud delade ut döttrar!! Vilken liten Pangtjej hon är:-) Be Proud!

2010-03-25 @ 15:35:28
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

Pangis! Det där var tamejfan den finaste komplimangen jag någonsing fått. Tack!!!!!!



Bara Jag, aaa här finns det såååå mkt kärlek kan jag lova. Så mycket att jag spricker.

2010-03-25 @ 16:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0