Bästa & sämsta idag 2010-05-30


Sämsta idag:

Fröken Mitten drog till Egypten. Jag = stympad o olycklig.


Bästa idag:

"Asså hon ser så beige ut att den här grusgången känns som en pride-parad!"


Jag vill slå ett slag för min granne!

Inte bara för att hon tidigare idag myntade den bästa linen ever utan för att hon ger mig blickar o ord som stärker mig som person. Hon stöttar utan att mesa. Hon är lugn o saklig. Och så skäller hon på mig ibland.  

Idag fick jag barnpassning så jag kunde springa både frustration o gårdagens godis av mig i spåret.


GRANNJÄVEL - I HEART YOU.





Kommentarer
Postat av: Nina

hAHAHA... ursköönt uttryck! :))))))

2010-05-31 @ 20:09:07
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0