Dream on baby. Och lite gnäll.


Det är ett jävla tjat om grannen nu men hon är värd vartenda fint ord den där kärringen under mig :-) Det liksom sprudlar om henne. Hon har ett jävla humör, en sjuhelvetes glimt och är full av skön humor.

I like.

Hur som helst. Jag är SJUKT avundsjuk på henne. Hon har sina föräldrar nära, de är här var o varannan dag o duttar. Hjälper till. Barnvaktar. Lämnar o hämtar. Mamsegull kommer o städar då och då. Mamsegull hjälper till o fixar fint i trädgården. De lagar middagar så grannen bara kan komma o käka, sen åka hem.

ORÄTTVIST. Men det är väl unt. Grannjäveln förtjänar det :-)

Sedan har hon en snubbe som hon är grymt kär i. Som är kär i henne. Och han bor mer eller mindre hos henne när han inte är ute o krigar. Han är dessutom på väg att flytta in!

Och här uppe sitter jag, sliter som ett djur för att få ihop min vardag. Sällskapssjuk. Längtande. Vill ha KÄRLEK! Varje dag! Varje minut!

Jaaa jaaaaaa jag får kärlek så det sprutar om det av mina barn, varje dag och NÄSTAN varje minut. Åtminstone någon/några timmar om dagen ;-)

Men jag vill ha VUXENMYS o VUXENKÄRLEK vaaaaarje dag.





Och det vore grymt trevligt att ha syster, mor o far nära också.

Tänk att ha en en promenix på fem minuter till sin syster?!! Vilket jävla LYX! Eller tänk om jag kunde dra med mig morsan till Plantagen o få expertishjälp med blommor, kodynga o skit?!


Grannen. Du har det förjävla bra.

Skall tjöta på din farsgubbe igen o fråga om han/de vill adoptera mig ;-)

Kommentarer
Postat av: Grannen

föresten ska tjata på mamsen o pappsen att dom adopterar dig.. är det ok att jag kallar dig STORAsyster då?? :D

2010-06-01 @ 06:55:15
Postat av: Fru P

HA HA, ja det är väl okej... jag är ju (tyvärr) trots allt äldre ;-)

2010-06-01 @ 07:15:33
Postat av: Mor

Ni tror väl inte att jag lämnar bort min förstfödda till adoption.....låna henne ok men adoptera.... ICKE!

2010-06-01 @ 08:17:05
Postat av: Mor igen

Kom just på, apropå "dra med mig morsan till Plantagen o få expertishjälp med blommor, kodynga o skit" Det skulle bli typ: en blind leder en blind....men kul skulle vi ha!

2010-06-01 @ 09:25:59
Postat av: Fru P

Mor, ha ha ja det skulle ju kunna bli hur kul som helst :-) Och du har ett val här - antingen blir din förstfödda bortadopterad, eller så flyttar du hit ;-)

2010-06-01 @ 09:38:41
Postat av: Mor

Ännu bättre idé: Varför flyttar inte du/ni till metropolen Charleswood?

2010-06-01 @ 09:54:10
Postat av: lillasyster

om syrran flyttar dit då gör fasen jag det oxå:) vill ju oxå vara nära!!

2010-06-01 @ 11:55:16
Postat av: Mor

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa vad härligt det skulle vara att ha er nära! Kramar till tusen

2010-06-01 @ 13:11:09
Postat av: Anonym

ok.. Malin flyttar du flyttar jag... då får din mamma adoptera MIG.. och jag är rätt krävande ;)



hade skrivit ett stort fint TACK osså i kommentarerna men det försvann visst.. iaf TACK för du finns och skriver så fina saker om mig.. <3

2010-06-01 @ 14:50:58
Postat av: Mor

Adoption av grannen helt OK. Krävande barn inget problem, behöver bara tänka på Fru P's tonårstid (hua)och resultatet blev ju lysande.

2010-06-02 @ 08:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0