Kanonhelgen...


... är snart över. Men tack gode gud för den här helgen!

Fredag -
grilla? Jajemänn. Värsta t-bensbiffen o grönsallad. Och så toppade jag med glarre senare på kvällen.



Extreeeemely tasty. Tur jag inte betalade för det här köttstycket kostade SKJORTAN!

Lördag -
började morgonen med värsta powerwalken tillsammans med min bästaste vän Ankan. Magiskt. Nittio minuter Norrmälarstrand o Södermälarstrand. Sedan födelsedagsfikade vi i hennes park tillsammans med hennes ljuvliga lilla familj. Hon fick en AIK-bukett av mig o presenten var att vi i augusti skall på AIK-IFK Göteborg tillsammans. Det blir fantastiskt!!!


Min Anka o jag.


En äkta AIK-bukett.


Lilla missy L o jag.


Fika á la Ankan.


Eagle-Eye o lille M.


Sedan begav jag mig till en annan park. På söööööder. Där låg vi en stund, jag o två snygga snubbar. Sedan java i skuggan på en bänk. Kollade in alla original som gick förbi. HERREGUUUUD va det finns skumma typer.

Sedan bio!!!!! Robin Hood. Jag tyckte den var bra men mitt sällskap tyckte sådär.

Efter bion mina vänner... gick vi en promenad och det mina vänner var en RELIGIÖS upplevelse. Solnedgång, härliga gränder som jag inte visste fanns i detta land, utsiktsplatser som kändes helt overkliga och så den härliga värmen!







Säger det igen - det kändes som om jag var utomlands :-)

Vaknar idag till REGN. Morgonens powerwalk brann inne. Istället blev det monsterfrulle o film. The Bounty Hunter. Gerard Butler is the shit. Gillar den snubben. SNYGG, charmig o underbar.


Trrrrrråkig. Not.

Nu sitter jag är o surfar runt lite. Tänkte bege mig till gymmet o bygga lite. Kan jag behöva. Ska ju snart i en bikini o då vill jag ju känna mig tajt o snygg.


Önskar er en fortsatt härlig söndag. Trots regn o grått.

Kommentarer
Postat av: Mor

Åh vilka fina bilder´, åh vilken härlig helg du verkar ha haft! Kram Mor

2010-05-23 @ 19:30:00
Postat av: Mor

Åh vilka fina bilder´, åh vilken härlig helg du verkar ha haft! Kram Mor

2010-05-23 @ 19:30:14
Postat av: jama

Bikini ja, fy faaan. Har tänkt blogga om det men inte hunnit. Lovar, det kommer ett inlägg. Behöver helt klart gymma mera. Snälla snälla, går du aldrig här hemma längre? Drrrrra med mig isf!! (i den mån det går när inte mr M tränar/jobbar, FAN att de inte har barnvakt på stället)



Fiiiina bilder.

Förra året va jag på HP pub på nåt ställe nära Mariatorget. Först gick man upp för en höjd sen ned mot vattnet på andra sidan....Flustret...? Hette det så tro. (trodde det bara fanns i Uppsala så jag tror att jag tänkte samma sak då) Nåja, det var en sån där ljuvlig junikväll, och jag bara DOG av vackra Sthlm då!



Idag däremot, fy faaaaaaaan va B.

Men en annan drar ju till Barcelona på torsdag ;)



KRAMEN!

2010-05-23 @ 19:30:57
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0