Knulla.


- Mammaaaaa, vad betyder knulla?

Ja va fan, jag ska erkänna att jag blev helt ställd. Var ju helt oförberedd liksom. Om jag hade kunnat tänka ut något fint eller smart, om jag hade varit väl förberedd så hade svaret kanske blivit annorlunda...

- Knulla? Jadu, det handlar om snoppar o musar. När de möts liksom.


HA HA HA HA HA HA HA HA HA va totalt värdelös man är.


- Och älskling, det ordet tycker jag inte du skall använda. Det låter inget vidare ur din mun.
- NEEEEJ mammaaaa, det tänker jag VERKLIGEN inte!


Hon är klok den där 7:an. Min tjej.

Synd att morsan hennes inte är lika klok ;-)

Kommentarer
Postat av: Cian

Hahaha jag känner igen det där..man står som en fågelholk..



Hur gör man förresten när dom leker doktor?

Jag är inte så pedagogisk tyvärr utan vill flyga i taket

2010-05-07 @ 09:20:14
URL: http://cianmillan.blogspot.com
Postat av: pangis

Ha ha ha .. min dotter meddelade mig när hon var liten att hon minsann inte skulle bli en sån där lesbisk när hon blev stor för hon ville ju ha barn..:-) Jag vet fortfarande inte hur hon kunde tänka tanken egentligen..?? :-) Jag tycker du svarade så bra man bara kan.. För vad svarar man på sånt?? och hur?



Underbara ungar!!



Löööv

2010-05-07 @ 10:32:13
Postat av: jama

Ja men gud, vad säger man liksom!



Hörde J o A sitta o småsnacka häromdan. Lilla A sa att hon skulle bli mamma när hon blev stor. Då kontrade J med " men då kommer bebisen ut ur din magen och då SKÄÄÄÄR dem i magen (vi har kompisar som precis snittat), eller så kommer den ut ur SNIPPAN och då gör det JÄÄÄÄTTEONT!!!



Ja, så är det ju! ;)

Kram!

2010-05-07 @ 10:53:56
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Sjuvagnsmamman

Ha ha. Och min dotter sa till sin pappa igår. En gång fanns jag i dig! Hur då menar du undrade han!



Jo, jag låg i dina kulor!

2010-05-07 @ 14:10:49
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Nina

Ja vafan säger man???



Det är liksom inget man är beredd på när det än kommer, gud jag vet inte hur mycket jag försökt ljuga mina ungar till månen om att det är när en kvinna och en man ska skaffa barn.



SNARK!! Att man ens orkar... så jag tycker ditt svar var helt ok! Inga problem alls ju...



dU E SÖT DU!



puss

2010-05-09 @ 16:29:39
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Skönt att jag kanske har något år kvar att förbereda mig innan frågorna kommer :)

2010-05-10 @ 13:20:23
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0