Pic's.


En liten sammanfattning av den vecka som varit... imorse fick jag som sagt leverans av en balettliga så nu är det fokus småtjejer. Har laddat batterierna veckan som varit o här kommer lite bilder!


Hej här är Fru P kl 06:00 på väg till jobbet...



Så här ser luncherna ut nu för tiden... jag o Sjuvagnsmamman lagar åt varandra o detta är hennes senaste verk!



Lyx en tisdagskväll. Lax o vitt vin med en bästis. Kan det blir mycket bättre?


Lyx en onsdagskväll. Rosé i vårsolen med en annan bästis o en skön snubbe.



På väg till Norrköping m farsan. Här - en rökpaus :-)



En stolt moster (jag) med en alldeles ny bebis. Jag blev kär direkt!



En morfar, en bebis o en lillgris.



Min nya bebis.



Pyssel m två av tre. Detta mina vänner är typ majspuffar som man klistrar ihop med vatten. Sjukt kul.



Oj så vackert.



Min bebis.



Min mitten.



Min äldsta (till höger) o polare gör jongleringsbollar. SJUUUUUKT KUL! Jag var i trans.



Lite ris. Sax. Ballonger. That's it.



Voila!



Min bebis o en glass.





Ja det var väl allt för denna gång. Nästa gång kanske det kommer upp lite bilder på en viss PETTER. Skall nämligen på hans spelning på Berns imorgon kväll.

Inte så trrrrrrråkigt.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Händerna i taket! Såklart! ;D

2010-05-14 @ 20:56:18
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: A

apropå din kommentar hos mig:

Mäh! :D Så brukar jag tänka när jag läser din blogg. Du är ju hur pysslig som helst med dina tjejer. Ni brukar ju rita tillsammans och nu var det ju "majsbollsgrejer" och jongleringsbollar. :)

2010-05-14 @ 23:23:26
URL: http://minsoffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0