Uuuuukej.


Total bloggtorka. Total. Jag har typ haft miljarders saker för mig och har miljarders saker framför mig men kommer inte på ett skit att skriva om. Trist. Urtrist.

Kan kort nämna att jag o A håller på att köpa hus. Inte vilket hus som helst. Ett hushelvete med riktig pool, med bastu, med hundra rum, med dubbelgarage, med 3000 kvm tomt. Det är mer eller mindre klart. Det skall bara skrivas papper :)

Jag ropar inte hej förrän papperen är påskrivna o klara. Det känns så jävla skönt. Allt faller på plats tillslut!

Kan också snabbt nämna att jag hamnat på världens bästa arbetsplats. Vår bransch är fantastiskt rolig i sig och nu är jag liksom ännu mer MITT I den. Känns skitskoj. Jag hade lite förutfattade meningar om mediabyrå-folk tidigare (och har lite fortfarande) men den här jävla byrån stämmer inte in i min bild. Inga primadonnor så långt ögat kan nå. Dessa människor är mjuka, fina, trevliga, roliga o härliga på alla sätt. Dessutom snygga! Och... vilket kanske är viktigast - alla är så dedikerade. Man brinner för sitt jobb o sina kunder. Man jobbar häcken av sig och/men man gör det med hjärta och själ. Man tycker det är ROLIGT att jobba.

Här följer lite bilder från den senaste tiden i mitt liv!



Min älskade Mitten har fyllt år. Här firar vi med kanelbullar o presenter i grisottan.


En glad sexåring.


En trött lillasyster.


Födelsedagsfrukost.


Omringad av en bråkdel av alla presenter.


Syskonkärlek... ibland så...


Magisk utsikt från vårt kontor.


Några av mina kollegor. Detta är från i fredags då vi hade lite förfeka inför den stora Spotifyfesten!


En favoritkollega.


En skön chef.


På Münchenbryggeriet. "Bara" ca 1 500 pers. Här två av mina vänner.


Två andra vänner som var där.


Kleerups band "Me and my army" lirade...


... även Shout Out Loud...


... o så alla tjejers våta dröm Linnros (som inte kunde stå still en hundradels sekund så jag kunde få ta en bra bild)...


... o sist men IIIIINTE minst Hoffmaestro som var brutalt bra!! Fy fan va jag hoppade (i mina knallrosa tights)!


I helgen firade vi första advent...


... självklart med pepparkaksbak. It is a must.


Älskar.


Älskar.


Älskar.


Älskar.




NATTI NATTI ♥


Kommentarer
Postat av: pangis

Wow!! Grattis till husköp!!!

2010-12-01 @ 09:08:22
Postat av: A

Vilka härliga bilder!

Och vad kul/spännande med husköpet! Grattis!

2010-12-01 @ 16:10:38
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Nelly

Härligt med en update! Men är det klart med huset alltså? AAAAH vad spännande!!



Har du ingen bild på dig själv från festen förresten? Vill ju se hur tjusig du var i nya klänningen och rosa tightsen!

2010-12-01 @ 22:38:39
Postat av: Alexandra

Lilla prinsessan , så fin hon är!!!

Grattis, grattis i efterskott! (jag är kass på att kommentera nuförtiden)



Spännande med husköp, var? när? hur? Berätta meeera!!! :-)



Puss o KRAM du fina

2010-12-04 @ 16:05:07
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Men HALÅÅÅÅÅÅÅÅ.....du ba "outar" ett husköp sådär! Det är ju SKIIIIITKUUUUUL, Gud så glad jag blir!!! Ja för er skull, love IT!!!



Kan vi typ ta en bärs nångång elle? Jag kan segla in mot sthlm nån em så kör vi AW!?!?!?!?! Jag vill vill vill.... Lets fix?!



Puss

2010-12-05 @ 17:01:34
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0