Massa bilder :)


Här följer en massa bilder från senaste tiden... allt från 8-årskalas till firmafestligheter o fotboll.


19:e september hade vi ju kalas för Äldsta... då hela min familj o delar av släkten kom o firade!


En glad åttaåring var mycket nöjd med alla presenterna...


... och jag förstår henne - hon fick så mycket fint!


In heaven.


Chokladtårta med grädde var beställt...


... så syrran o jag såg till att önskan blev verklighet.


En liten Fröken Mitten i mormors famn ♥


Turkos o limegrönt skulle det vara - o så blev det.


Höjdpunkten var nog ändå Wii som hon fick från mormor!


Min egen lilla Tyson.


En del av firmafesten i veckan... här är ett av transportmedlen.


Roger that.


Mäktigt.


Vi lyfter från Vaxholm.


Titta vi flyger.


Idag var det fotbollscup i Märsta. Min tjej är nr 10.


Fotboll när det är som bäst :)


Morfar, äldsta kusinbarnet o kusinsambon kom o publikade en stund...


I väntan på att få köra.


Till en början var det roligt att som syskon vara där...


... men efter ett par timmar var det jääääävligt trist.


Min Lilla Hon kunde också gilla läget en stund...


... och med bullar från min kusin gick allt lättare :)


Och jag fick kaffe på termos av dem också. VILKA HJÄLTAR!!! Jag som inte är en äkta Odd Molly-morsa
var ju inte så väl förberedd... så min älskade kusin m familj fick fixa med filtar o fika. TACK underbara!


Här är kusinen min o dottern. Fiiiiiiina!


Vi vill tacka...



Det var allt för denna gång. På återseende.

Nu skall här frossas i Ben & Jerry. Kommer bli illamående men det skiter jag i. Är det lördag så är det.

Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt med "önska sig allt och få allt" kalas. Jag glömmer aldrig när mina ungar fick sitt Nintendo Wii, det var inte ett öga torrt. Och det var en sån önska sig allt få allt kalas. Det är fan så det ska vaaaa... om man har råd alltså, man får drilla ungarna och önska det man har råd med!



Men du..... FIRMAFESTEN!!!!!! Mein GOT! Det är ju supernajs. Vilket jobb du hamnat på. Fasen va fint...



Puss och ses i eftermiddag! ♥

2010-10-03 @ 06:29:04
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Ankan

Budget Kick-Off in my as!!



Själv kommer jag från en firma som jag jobbade på i 12 år, och det innebar 1 Kick-Off i Jönköping.. Och nu på mitt nya jobb har dom Kick-Off varje år (jiiiha) och i år blir det att slå till stort. Det är nämligen så att vårat Arlanda-kontor ska flytta till Infra City i Väsby. Så våran Kick-off blir där i år, på Scandic.. Ja Malin, jag ser att du sitter och ler just nu och håller dig för ett asgarv..

-Men jag är inte bitter ;)

Jag är väldigt glad för din skull i alla fall!

Puss å kram!

2010-10-04 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0