Tok-fokus!


Uuuukej. Man kan säga att den senaste veckans tema varit FROSSA. Ett tema jag inte mår särskilt bra av i slutändan då jag känner mig flottig, fläskig och ful.

Jag har sovit piss-dåligt, jag har ätit så mycket onyttigt att det kiss o bajs luktar socker, jag har inte tränat en sekund sedan i torsdags och jag har druckit massvis med alkohol.

NU FÅR DET VARA NOG!


Imorgon är det torsdag o sista kvällen med tjejerna denna gång. Känns vidrigt sorgligt men jag ser väldigt mycket fram emot att foka på mig själv, min kropp och mitt välbefinnande.

Nu är det sova, äta nyttigt, träna som ett arsel o ta det jävligt piano med allt vad festligheter heter på ett tag.
Skall ju dessutom preppa inför Höstmilen som skall kutas i slutet av oktober!


Det var allt jag ville säga för denna gång.

Nästa gång vi hörs är det en pigg, vältränad och fräsch Fru P som skriver.


På återseende.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är ALLTID fräsch, hur mycket o vad du än har ätit!

Kolla bilden som är tagen i helikoptern tex. pudding!!!



Bilderna i förra inlägget är underbara, ett helt fantastisk födelsedagsfirande för äldsta som börjar bli så stor. Ingen liten flicka längre utan en så fin tjej!!!



Puss på dig gumman, träna lugnt o sov gott!;-)



Sorry att det sket sig med träffen i helgen som var men var verkligen tvungen att jobba då kollegan strulade.

Vi måste verkligen boka in en ny träff

2010-10-06 @ 21:52:21
Postat av: Anders Ingvar

Uppfattat! Nu kör vi.

2010-10-07 @ 13:29:04
Postat av: Nina ♥

TELL ME ABOUT IT!



Jag vet precis hur du känner, dock har jag ändå skött träningen men sen att man floskar i skit.... vafan hjälper det?



Nej, säger som du, nu KÖÖÖÖR VI!



Puss

2010-10-10 @ 15:19:58
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fru P

Alex, guuuuud va du är snäll jämt :) Tack o stor kram.



Nina, mmmm man måste ju tyvärr tänka på vad man stoppar i sig också - hur duktig man än är o tränar. FAN VA SVÅRT DET SKA VARA DÅ!



Yes girl, nu kör vi.

2010-10-10 @ 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0