Torka. Och lite Melodifestival 2011 :)


Ja. Som ni märker haglar inte inläggen tätt här hos mig. Trist tycker jag själv. Jävligt trist. Bloggen har ju liksom varit min baby i massiarders med år och jag saknar den massor känner jag...

... men men tiden räcker inte till helt enkelt.


Är i alla fall inne nu för att säga "hej" och för att skryta en smula. Jobbar med en tjej som skall vara med i MELODIFESTIVALEN!!!!!!! Helt jävla sjukt ju!

Jag som är ett Melodifestival-freak kan inte tro att det är sant. Nu är jag ju ÄNNU mer laddad inför februari än vad jag någonsin varit!



Fett grymt... som Äldsta uttryckte det ikväll när jag berättade det. Aaa, det är fan fett grymt. Jag är en riktig mallgroda och kommer ringa o rösta som en tok när väl hon står där o framför sin låt.


Mer då? Hmmmmm. Jorå. Det rullar på. I full fart. Hinner inte med allt jag vill. Tre små tjejer. Nytt jobb. Måsten måsten måsten.

Har massor att se fram emot dock... förutom Melodifestivalen 2011 då förstås :)

- Skall på fredag kväll ha Äldsta alldeles för mig själv. Bara hon o jag. Mysa.
- Skall till helgen åka till Norrköping (för tjyven) och agera flytthjälp, bo på Elite m min kille o springa Höstmilen.
- Skall nästnästa helg åka till mor min. Spendera helgen där med mina tjejer, syrran o hennes lilla fis. Längtar.
- Skall i november få gå på ett FETT STORT party. Än så länge hemligt så jag får inte snacka här.
- Skall veckan innan jul åka en vecka till utlandet med min kärlek. Känns overkligt härligt.


Nä. Nu verkar alla tre ha somnat. Dags för en gammal schleten morsa att gå o göra samma sak.


Hörs då.


Kommentarer
Postat av: A

Wow! Det är ju hon från A-teens. Minns inte vad hon heter...inte Marie Serneholt utan den andra. Coolt! ;)

Det ser ut som om du har en härlig höst framför dig.

Hoppas du kommer blogga lite mer (saknar ju dina inlägg). Säger hon som är skitdålig på att blogga... Hahaha!

2010-10-20 @ 15:37:05
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Fru P

Yes det är hon. Sara heter hon o sitter just nu typ 3-4 meter från mig :)



Ascoolt :)



KRAM!!

2010-10-21 @ 08:31:27
Postat av: Nina

Hihiiii... förstår att du är impad. Skulle jag oxå vart!



Verkar bli en askalas höst för din del... utlandsresa och mys med mamsen och sånt. GLAD för din skull.



MISS U!



Puss ♥

2010-10-24 @ 06:17:39
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Vad gör du om hon har en totalt genomusel låt som hon framför bedrövligt? Tokröstar ändå? :)

2010-11-04 @ 09:07:32
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Fru P

Njae,jag är ju en inbiten fan av Melodifestivalen o vill ju att Sverige skall leverera en låt/artist vi kan vara stolta över... Svårt. Men det måste vara rätt :)

2010-11-04 @ 09:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0