Kära dagbok...


... idag är det torsdag och jag har haft en fin vecka hittills. Har varit "duktig" och tränat minst en gång om dagen vilket direkt känns resultatmässigt. Så underbart härligt!!!

I måndags blev det en timmes promme på morgonen och ett otroligt svettigt gympass efter jobbet.
I tisdags blev det en timmes promme på morgonen och en 7km's löparrunda på lunchen runt Djurgårdsviken.
Igår blev det en timmes promme på morgonen och inget mer.
Idag blev det ett monsterpass lunchtid på gymmet.

Igår kväll var jag på AW med jobbet. Gud vilka härliga människor!!!! Kommer sakna dem som FAAAAN när jag slutar. Som tur är står väl alla pubar o barer kvar så man kan dra några bärs även iframtiden. Man behöver ju inte jobba ihop för att dricka afterwork. Inte sant?

Ikväll blirre mer öl. Då är det branchfolk som sluter upp o minglar. Alltid trevligt. Jag lär inte stanna kvar så länge dock för tydligen skall mitt hjärta ta med mig ut på middag :)

Imorgon skall jag hem till landet igen. Hämta mina älsklingar. Åhhhh vad jag kommer krama dem! Mina vackra, söta, lena och vaniljdoftande flickor!!!! Mamma lääääängtar!

Fredagsmys.

På lördag kommer vi åka ner o storhandla till kalaset för Lilla Hon. Lördag eftermiddag/kväll kommer syrran med familj (JIIIIPPIIIIIIIIII) samt mitt hjärta (JIIIIPPIIIIIIIII). Det blir lördagsmys och eventuellt kakbakning för hela slanten :)

På söndag morgon drar mitt hjärta o min älsklingssvåger med son med Äldsta till fotbollscupen i Enköping. Då kommer jag o syrran o alla andra barn fixa inför kalaset! Baka tååååårta! Duuuuuka rosa!

På söndag eftermiddag kommer tjocka släkten (JIIIIIPPIIIIIIII) och grattar min lilla bebis. Det blir såååå trevligt!

Skall bli kul att låta hjärtat träffa alla han inte ännu träffat också :-P


Nästa vecka blir VÄLDIGT SPÄNNANDE!!!!

Nytt jobb! Nya arbetskamrater! Nytt nytt nytt!

Fast avskedet till mitt nuvarande jobb kommer såklart kännas aningens sorgligt... det är ju ändå tio år av mitt liv jag spenderat här. Men men.



/Fru P

Kommentarer
Postat av: A

Kul med nytt jobb! Gratulerar! :)

Var jobbar du med nu och vad ska du jobba med sen?

/Nyfiken-i-en-strut-och-du-behöver-inte-svara-om-du-inte-vill ;D

2010-09-02 @ 14:50:34
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag blir också nyfiken!!!Gud va spännande med nytt jobb! Grattis hjärtat!



Underbara dagar har du framför dig, njut!!!



Puss

2010-09-02 @ 20:21:55
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: pangis

Grattis till nytt jobb! Vad spännande! Hoppas du får den bästa av helgen med alla dina käraste!

2010-09-02 @ 22:23:47
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: lillasyster

iiiii längtar!!!

2010-09-02 @ 22:39:23
Postat av: jama

Allt låter helt underbart! Pirrigt men underbart!



KRAM <3

2010-09-03 @ 16:10:11
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis!

Nytt jobb :)

Spännande,har jag missat,vad blir det nu då ?



Kram

/G

2010-09-06 @ 15:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0