Time flies...


Det duggar inte tätt bland inläggen nu men det ääääär ju så mycket som händer i mitt liv att jag inte hinner med!

Nytt jobb, ungar o läxor, flängande hit o dit. Tjockt i huvudet. Många järn i elden. Många bollar i luften. Ha ha, älskar de där uttrycken. Not.

1) Nytt jobb. Hur det känns? Jo det känns bra jävla skumt asså. Började ju i mitten av förra veckan och bara det att gå till jobbet på morgonen känns weird... att inte behöva gå ner o ta tuben mot Ropsten eller Mörby Centrum... att direkt från centralen gå upp i city och på fyra minuter vara på plats. SKUUUUMT!

Men gud va roligt det kommer att bli när allt sitter. Känner att jag hamnat rätt. Urhärliga kollegor, mycket humor, varmt och gemytligt... och uppgifterna i sig känns utmanande och spännande. Jag är dock IVRIG. Vill ju kunna ALLT!!!

2) Födelsedagsfirande. Förra helgen var det fullt hus här hemma. Syster m familj sov över. Mitt hjärta sov över. Söndagen innehöll familj- och släktbesök, tårta, paket och Ja må du leva-sång.

3) Helgen som var var barnfri. I fredags var jag o hjärtat hos mina gamla vänner på middag o övernattning. Det var mycket, mycket trevligt men vi var bra slitna i lördags... och en bit in på söndagen. Men det fick det vara värt :)

Här följer lite bilder.


Min bebis med äkta bebis-mössa.


Kusinmys.


Favoritmorbror o Fröken Mitten.


Minsta kussen.


Kusinmys.


Kalas för Lilla Hon.


Kalas för Lilla Hon.


Kalas för Lilla Hon.


Jag o min bebis.


Skolfotot för i år. Äldsta.


Skolfotot för i år. Fröken Mitten.


Och så här roligt kan man ha med äpplen. Åtminstone skrattade min granne. Gud va vi e mogna...


Nä. Nu skall jag lägga den tredje. Hon som fyller åtta (!!!!!!!) år imorgon. Gräns på det. Gräns på hur fort tiden går. Gräns, gräns, gräns!!!!


Kommentarer
Postat av: Grannen

Lyckad bröstoperation! :)

Älskar din humor du får mig på toppglatt humör :D

2010-09-13 @ 22:43:57
Postat av: Mor

2010-09-14 @ 07:59:54
Postat av: Mor

Ljuvliga bilder (nåja, kanske inte den sista hihi). Saknar "mor sov över" i 2:an. Gratta äldsta från mig är du snäll. Syns på söndag! Kram

2010-09-14 @ 08:01:07
Postat av: Fru P

Ååååh morsan,jag menade faktiskt lör-sön... sen sov ju du över sön-mån o det var sååååå trevligt PUSS

2010-09-14 @ 08:48:26
Postat av: pangis

8 år.. vänta du tills din bäbis fyller 18. då snackar vi gräns:-) Finfina bilder f.ö!! Som alltid..



Fin dag!

2010-09-14 @ 10:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0