Det krävs så lite...


Idag på lunchen shoppade jag ihjäl mig. Det var himla skönt efter morgonens "ingrepp" och de senaste veckornas helvete!


Vill först nämna att jag INTE kunde lämna tillbaka hormonspiralen. Så där brann en tusing upp. Jävla skit. A ja, det drabbar ingen fattig som man säger. Surt ändå.

Nåväl. Gick en runda på stan på lunchen. Jobbar ju mitt i shoppingmeccat så det är ganska lätt att trilla tillbaka på kontoret med en eller flera kassar lunchtid...

... idag köpte jag detta års par Martens. LYCKA! Har länge velat ha ett par Chelsey's så det blev det. Funderar starkt på att byta bana helt och bli butiksbiträde istället. Och då på Sko Uno. Helvete vilken underbar affär!!!

Köpte även en kofta till mig själv. Och så blev det ett par vita Converse till Äldsta. Hon har tjatat öronen av mig så nu äntligen blev det av. Och bara ETT par i hennes storlek fanns kvar :) De små får varsina par leggings i coola färger.

Och, nu skall ni lyssna - imorgon bär det iväg till Söder där jag skall boka en tid för TATUERING! Som jag längtat!


Tänk vad lite det krävs för att få en på godare humör :)


Hepp.

Kommentarer
Postat av: Molly

hej, allting bra med dig? (:

förutom fina shopping saker, som jag läste! :D

kram / http://mollyrosenstroms.blogg.se/?tmp=30144615

2011-08-30 @ 15:04:44
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg och få chansen att ta del utav mina 2000 unika läsare!



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-17/#comment

2011-08-30 @ 15:04:59
Postat av: Niles

Hej hur är läget med dig?

2011-08-30 @ 15:05:39
URL: http://finalcall.nu
Postat av: Alexandra

Härligt med shopping! Efter att ha läst ditt tidigare inlägg är du mer än värd att unna dig det du vill ha!

Hoppas du får må bra snart, slippa det där hemska... uscha, lider med dig!

Jag fick jätteproblem när jag åt p-piller förut, mådde skit rent ut sagt. Kombinera det med det andra skiten jag har så kan man säga att det gick åt helvete! Provade olika sorter, inget va bra. Mini-piller, skit det med! Spiral ville dom inte sätta in då jag inte fött barn ännu... men ska återkomma nu om ett tag och diskutera det igen. Verkar vara det alternativet som passar bäst att kombinera med andra läkemedel jag stoppar i mig.



Jobbigt det där, man vill liksom bara att det ska funka och göra nytta där det ska. Inte föra med sig en massa problem... Man har annat att lägga sin energi på!



Du förresten, jag är hemma hela hösten så vill du träffas något så hör av dig! <3

Du vet var jag finns om du behöver prata... vet som sagt hur pissdåligt man kan må under omständigheter som dom du går igenom.



Puss och Kram

2011-08-30 @ 19:26:33
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: A

Lite shopping lättar alltid upp! :D

Speciellt ett par nya Dr M! Och så tatuering på det!

Jag är sååå sugen på att göra en till.

I mitten på 90-talet gjorde jag min första. Den andra gjordes i februari i år och nu vill jag bara göra mer. Var lite trögstartad, kan man säga. :D

2011-08-31 @ 09:00:50
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Niiinis - Morgonpigg 3 barnsmamma

Ämen jänta! Jag har själv varit i det där jefla mensträsket, eller vänta nu... jag ÄÄÄÄR i allra högsta grad i detta mensträsk. Jag hade kopparspiral innan Milo i 7 års tid. Blödde 12 dagar och var mensfri i 12... wihoo! Inte mycket juffsande i sänghalmen då inte. Men men. Nu har jag INGET. Hatt ibland när jag vet att jag ägglossar. Jag pallar fan inte med den där soppan känner jag så jag går här och försöker klura ut vad vi ska hitta på.



Men du, hääärligt med shoppingen och jag är givetvis avis. Ska spara ihop till ett par jag mä!



Är såååå nyfiken på när du ska tatuera dig, du visar väl den hära sen?



PUSS

2011-09-01 @ 10:56:59
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/niiinis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0