Hjältar.


Jag blir så rörd av alla fina människor som hjälper en stackars ensamstående trebarnsmamma att jag bara MÅSTE skriva ett inlägg om just dessa ♥

Allt gick så fort o innan öppen visning av min lägenhet så kontaktade en snubbe min mäklare o lade ett bud bara så där. Ett bud jag inte kunde tacka nej till så han fick snabbt kika på mitt hem igår kväll och det beslutades att vi skulle skriva papper idag.

Med en familj som inte bor i krokarna är det svårt att snabbt hitta barnvakt så jag fick lite panik igår kväll... självklart var mitt första val kärleken min, men han har ett stort kundmöte idag så det sket sig.

Så igår kväll innan jag gick o lade mig så chansade jag och skickade ut sms till Lilla Hons bästis mamma, till Fröken Mittens skolkompis mamma och till Äldstas kompis mamma.

Samtliga tre svarade mig att det var SJÄLVKLART att de kunde hämta o hänga där tills mitt mäklarmöte var klart.


Va? Vilka hjältar. Vilka änglar.
Blir alldeles gråtmild när jag tänker på hur snälla människor faktiskt är!!!


♥ TACK TACK TACK ♥

Kommentarer
Postat av: pangis

I nöden prövas vännen som det heter och där är du lyckligt lottad att ha så fina kvinnor runt dig!



:-)



Grattis till försäljningen! Spännande tider...

2011-01-27 @ 11:13:21
Postat av: Livan

Grattis gumman!!

Sååå glad för din/er skull



Kram L

2011-01-27 @ 19:11:58
Postat av: Fru P

Puss Livan!

2011-01-28 @ 08:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0